loading...
ارتش سرخ نيوز
Admin بازدید : 118 جمعه 25 مرداد 1392 نظرات (0)

نماینده باشگاه پرسپولیس که قرار بود ساعت ۲۰ امشب در جلسه ای با عجمانی ها تکلیف خلعتبری را روشن کند، به دلیل ترافیک شدید به این جلسه نرسید.

Admin بازدید : 84 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (1)

باشگاه هامبورگ در آخرين نامه اش به پرسپوليس آمادگي خود براي سفر به تهران و بازي دوستانه را اعلام كرده و خواهان تعيين زمان اين بازي در فاصله 4 تا 14 ژانويه شده بود كه پرسپوليس هنوز پاسخي به اين نامه نداده است.

Admin بازدید : 64 چهارشنبه 23 مرداد 1392 نظرات (0)

بمناسبت دومین سالروز درگذشت بابک معصومی کاپیتان ملی پوش و سرمربی فقید تیم فوتسال پرسپولیس ، تیم ملی فوتسال ایران به مصاف تیم منتخب کرج می رود.

Admin بازدید : 85 چهارشنبه 23 مرداد 1392 نظرات (0)

سایت شخصی یکی از لیدرهای پرسپولیس دقایقی قبل هویتفرد خیّری که گفته می شود هزینه فسخ قرارداد خلعتبری با باشگاه عجمان را متقبل شده است فاش کرد. این سایت در خبری که متن کامل آن را زیر همین خبر می خوانید، از فردی با نام اختصاری الف.ی نام برد.

Admin بازدید : 88 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (0)

نسخه جدید بازی انلاین پرسپولیس امروز در نمایشگاه بین المللی بازیهای رایانه ای توسط سردار رویانیان افتتاح خواهد شد.

Admin بازدید : 80 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (0)

با تصمیم سرمربی پرسپولیس بازیکنانی که غیبت غیر موجه و حتی تاخیر در تمرین پرسپولیس داشته باشند با جریمه نقدی مواجه خواهند شد.

Admin بازدید : 73 دوشنبه 21 مرداد 1392 نظرات (0)

باشگاه هامبورگ آلماندر جدیدترین نامه خود به باشگاه پرسپولیس آمادگی خود را برای حضور در ایران از چهارم تا چهاردهم ژانویه اعلام کرد.

Admin بازدید : 155 یکشنبه 20 مرداد 1392 نظرات (0)

: پس ازبرگزاری جلسه سه نفره بین سرداررویانیان،علی دایی ومحمدرضا خلعتبری قرار شد خلعتبری نیز برای امدن بهپرسپولیس شخصا به پرسپولیس کمک کند وبه باشگاه تخفیفی دهد وازمبلغ قرارداد خود مبلغ قابل توجهی کم کند.

Admin بازدید : 60 شنبه 19 مرداد 1392 نظرات (0)

حسین قدوسی با اشاره به نامه باشگاه سایپا اظهار داشت: ما نمیدانیم چه تحریف واقعیتی انجام دادیم؟ باشگاه پرسپولیس نامه ای به شورای تامین اعتبار البرز نوشت و مواردی را متذکر شد. مواردی مانند اینکه فاصله تهران و کرج بسیار کم است و احتمال حضور تماشاگرانزیاد در دیدار دو تیم وجود دارد آن هم در حالی که ظرفیت ورزشگاه انقلاب کرج محدود است. ضمن احترامی که به مدیران باشگاهسایپا قائل هستیم، باید چند نکته رابگویم. اولا هیچ بی احترامی در نامهباشگاه پرسپولیس شورای تامین استان البرز وجود نداشته است. این که گفته اند نامه پرسپولیس وهن آمیز بوده حرف نادرستی است و پیگیریدارد. مسئولان پرسپولیس چه بی احترامی به مردم کرج کرده اند؟ وی ادامه داد: باشگاه پرسپولیس فقط با ارسال نامه ای نگرانی خودرا از برگزاری این بازی در ورزشگاه"انقلاب" اعلام کرده و دو موضوع را بهعنوان دلایل نگرانی خود مطرح کرده است. یکی فاصله کم تهران تا کرج و دیگری هم ظرفیت محدود ورزشگاه انقلاب کرج است که باعث می شود تعداد زیادی از هواداران خود را به این ورزشگاه برسانند، اما بایدپرسید کجای این نامه وهن آمیز است؟ چرا مسئولان باشگاه سایپا با نامه خود می خواهند مدیران پرسپولیس را رو در روی مردم کرج قرار دهند؟ چرا فرافکنی می کنند؟ وی ادامه داد: نمی دانم چرا بیان اینموارد باعث شده باشگاه سایپا یکنامه سراسر توهین به نام اطلاعیه منتشر کند و مدیران پرسپولیس را مقابل مردم کرج قرار بدهد. ما در کجای نامه به مردم محترم استان البرز بی احترامی کردیم؟ یا اینکه تحریف واقعیت و اقدام وهن آمیز انجامدادیم؟ مدیر روابط عمومی پرسپولیس با اشاره به اتفاق مشابه در فصل گذشته گفت: فصل گذشته نیز گهر که در تهران میزبان بود، قصد داشت که دیدار پرسپولیس را در ورزشگاه تختی برگزار کند که ما در همان زمان نامه ای به شورای تامین اعتبار استان نوشتیم و یادآور شدیم که با توجه به حضور اهالی محترم لرستان در تهران و لرستانی های مقیم تهران و همچنین هواداران پرسپولیس به احتمال فراوان بیشاز 30 هزار تماشاگر به ورزشگاه میآید. در حالی که ورزشگاه تختی تنها30 هزار نفر گنجایش دارد. در نهایت بازی در ورزشگاه آزادی برگزار شد و 70 هزار تماشاگر به ورزشگاه آزادی آمدند.

Admin بازدید : 52 شنبه 19 مرداد 1392 نظرات (0)

باشگاهپرسپولیس نگران بازی در کرج نیست بلکه ما نگران هواداران پرشمار خودمان هستیم و از خدا می خواهیم مسوولان سایپا بتوانند بر خلاف گذشته میزبان خوبی باشند.

Admin بازدید : 242 شنبه 19 مرداد 1392 نظرات (0)

نماینده باشگاه آث میلان در شرایطی به کشورش بازگشت که قرار شد ظرف یک ماه آینده طرفین با بررسی پیشنهاد ها به توافقات لازم برسند.

Admin بازدید : 101 جمعه 18 مرداد 1392 نظرات (0)

باشگاه پرسپولیس در نامه ای به شورای تامین استانالبرز نگرانی خود را برای برگزاری بازی پرسپولیس و سایپا در ورزشگاهانقلاب کرج اعلام کرد.

Admin بازدید : 54 چهارشنبه 16 مرداد 1392 نظرات (0)

: کانون هواداران پرسپولیس در پیامی از هواداران خواست امشب ضمن حضور گسترده در ورزشگاه آزادی با رعایت شئوناتانضباطی و اخلاقی حمایت همه جانبه ای از سرخپوشان داشته باشند.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
ارتش سرخ نيوز جديد ترين اخبار پرسپوليس و فوتبال ايران را در اختيار شما مي گذارد . نظر بگذاريد و براي استفاده از تمام امکانات وب ثبت نام کنيد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترس بازيکن پرسپوليس مقابل ملوان؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 654
  • کل نظرات : 39
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 119
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 155
  • باردید دیروز : 100
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 1,342
  • بازدید ماه : 544
  • بازدید سال : 19,561
  • بازدید کلی : 204,509