loading...
ارتش سرخ نيوز
Admin بازدید : 361 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)
ارتش سرخ نيوز : : اکبر عبدی در اجلاس بین المللی صلح بهافرادی که می گویند دایی را نمی شناسند طعنه زد و گفت ایران را با اسم او می شناسند.اکبر عبدی هم که این جایزه را دریافت کرده بود برخورد گرمی با علی دایی داشت و او را در آغوش گرفت. او هنگام دریافت جایزه خود روی سن گفت: "علی دایی باعث افتخار همه ماست. من در چند سال اخیر سه بار به مکه رفته ام و هر بار که کسی فهمیده من ایرانی هستم نام علی دایی را می بردند. کلا ایران را با نام دایی می شناسند. البته من از بعضی دوستان خواهش می کنم نگویند که دایی را نمی شناسند و اینقدر این بنده خدا را اذیت نکنند!" ر میان چهره های سیاسی افرادی چون محسن رضایی و شمخانی حضور داشتند.
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
ارتش سرخ نيوز جديد ترين اخبار پرسپوليس و فوتبال ايران را در اختيار شما مي گذارد . نظر بگذاريد و براي استفاده از تمام امکانات وب ثبت نام کنيد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترس بازيکن پرسپوليس مقابل ملوان؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 654
  • کل نظرات : 39
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 100
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 130
  • باردید دیروز : 100
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 1,317
  • بازدید ماه : 519
  • بازدید سال : 19,536
  • بازدید کلی : 204,484