loading...
ارتش سرخ نيوز
Admin بازدید : 136 سه شنبه 29 مرداد 1392 نظرات (0)
ارتش سرخ نيوز : : چهار بازیکن پرسپولیس در حال حاضر مصدوم و پزشکان مشغول مداوای آنهاهستند حمید علی عسگر ، پیام صادقیان، مهرداد پولادی و رضا حقیقی بازیکنان مصدوم پرسپولیس هستند.
Admin بازدید : 130 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)

خلعتبری با قراردادي يك ساله به ارزش يك ميليون دلار با عجمان قرارداد بسته بود. پس پرسپوليسي ها نبايد مبلغي كمتر از حدود 3 ميليارد تومان به او بدهند.

Admin بازدید : 137 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)

: علی دایی برای بازی این هفته با نفت تهران یک مشکل بزرگ دارد؛ اینکه دقیقا نمی داند کدام بازیکن را باید در کنار دهنوی به عنوان زوج هافبک دفاعی در ترکیب سرخپوشان به میدان بفرستد.

Admin بازدید : 68 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)

نماینده باشگاه پرسپولیس در دبی در خصوص جلسه شنبه شب با مسئولین باشگاه عجمان گفت: جلسهشنبه شب ما تا ساعت 12شب به طول انجامید و همه موارد مربوط به دادن رضایت نامه خلعتبری از سوی دو طرف بررسی شد

Admin بازدید : 97 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)

در حالیخبر کمک عضو سابق هیئت مدیره پرسپولیس برای جذب خلعتبری منتشر شد که وی پولی پرداخت نکرده است.

Admin بازدید : 81 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (0)

باشگاه تراکتور سازی از قاسم دهنوی شکایت کرد.دهنوی که فصل قبل دراین تیم تبریزی توپ می زد 50 میلیون تومان بیش از قراردادش دریافت کرده و بابت بازگرداندن آن یک فقره چک شخصی به تراکتوری ها داده بود که این چک در تاریخ سررسید وصول نگردیده و حالا تبریزی ها بابت آن در کمیته انضباطی طرح دعوا کرده اند.

Admin بازدید : 141 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (0)

خبر پيوستن محمد رضا خلعتبري از عجمان به پرسپوليس خبري است که اين روز ها هواداران پرسپوليس در رسانه ها به پيگيري آن مي پردازند.

Admin بازدید : 113 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (0)

برخی از هواداران پرسپولیس پیشنهاد عجیبی برای جذب محمدرضا خلعتبری به مدیران باشگاه ارائه کرده اند. ، تلاش پرسپولیسی هابرای گرفتن تخفیف از عجمان و جذبخلعتبری همچنان بی نتیجه بوده استو اماراتی ها به کمتر از یک میلیون دلار رضایت نمی دهند. در همین راستا گروهی از هواداران پرسپولیس پیشنهادی به مسئولان باشگاه ارائه کرده اند که این بازیکنبدون پرداخت پول از عجمان جدا شود که در نوع خود جالب است و البتهبه همکاری خلعتبری نیاز دارد. این پیشنهاد جالب را از زبان آنها بخوانید: »در سالهای گذشته که برای سازماندهی هواداران باشگاههای الاهلی و النصر به امارات می رفتیم با روحیات مسئولین و مدیران ورزشی این کشور به خوبی آشنا شدیم. اعرابمخصوصا اماراتی ها بسیار آدم های تبلیغاتی هستند که بعضی وقت ها برای انجام یک پروژه بیش از نیمیاز هزینه آن را صرف تبلیغات و خودنمایی در دنیا می کنند. از سویی دیگر آنها بسیار از تبلیغات منفی ترس دارند تا جایی که در رسانه های کشور امارات هیچ گونه آزادی بیانی برای مباحث سیاسی و نقد مسئولین این کشور و حتی انعکاس اخبار منفی درزمینه های مختلف اقتصادی و اجتماعی نیز وجود ندارد. آنها که 7امارت /ابوظبی.عجمان.دبی.شارجه.راس الخیمه.ام القوین و فجیره را دارند و مجموع این 7امارت کشور و دولت امارات متحده عربی را تشکیل میدهد هریک از این۷امیرنشین از استقلال فراوانی برخوردارند، اما یک امیر موروثی به عنوان حاکم کشور ایفای وظیفه می کند و شورای عالی حکام که متشکل از هفت امیر است، اما در بین این 7امیر هرکدام برای پیش انداختن خود در خدمت به کشور اماراترقابت تبلیغاتی زیادی وجود دارد. با توجه به اینکه امروز امارات پرچمدار دیگر کشور های عربی در بحث اختلاف آنها بر سر جزایر 3گانهکشور عزیزمان است و نام جعلی خلیج ع ر ب ی را برای لیگ خود انتخاب کرده اند. کافیست محمدرضا خلعتبری بدون توجه به این مسئله و با استفاده از حساسیت فیفا بر مسائل سیاسی در فوتبال درانظار عمومی و یا در زیر پیراهن خود در عجمان لباسیبا طرح نقشه ایران کهPERSIAN GOLFروی آن نوشته شده باشد بپوشد و مثلا بعد از اولین گلی که در لیگ جعلی امارات زد این پیراهن را در مقابل دوربین ها به نمایش بگذارد.

Admin بازدید : 98 شنبه 26 مرداد 1392 نظرات (0)

پرسپوليس جمعه عصر برد. حماسی هم برد. آنقدر که تماشاگران خسته ازناکامی جمعه عصر پرغرور به خانه رفتند. برد حماسی اما عیب بزرگش این است که تمام کاستی ها و کژی ها را از ذهن ها پاک می کند. کسی به اتفاقات بد و خطرناک فکر نمیکند. همه از پیروزی و شکل رسیدن به گل حرف می زنند. برای پرسپوليس هم همین اتفاق افتاد. علی دایی در رختکن مهم ترین حرفش نه گوشزد کردن مسايل فنی و مهم که متورم کردن رگ غیرت بازیکنان و انگیزه افزایی آنها با بیان راه ندادنشان به رختکن در صورت شکست بوده است. آنچه در پرسپوليس نیمه دوم دیدیم تلاش فردی بازیکنان بود نه تلاش جمعی و فکری. امید عالیشاه به صورت غریضی به جناح راست ملوان می تاخت و به صورت فردی موقعیت ایجاد می کرد. پیام صادقیان خارج از مسایل تاکتیکی به قلب دفاع می زد و سیدصالحی بی محابا می دوید و موی دماغ مدافعان می شد. در خط دفاع هم البته سیدجلال و بنگر ستاره بودند به صورت خودجوش. اینها همه باعث شد پرسپوليس در شرایطی حماسی به بردی دلچسب برسد و سر به آسمان بساید. اتفاقاً این پیروزی نشان داد تیم دایی به صورت فردی پتانسیل عالی دارد. ترکیب عالیشاه، صادقیان و سیدصالحی در نوک پیکان حمله ترسناک است. تکنیک بالای صادقیان و عالیشاه برای هر خط دفاعی آزار دهنده است. سیدصالحی هم چنان با انگیزه و مردانه می جنگد که از توپ های مرده موقعیت سازی می کند. با این حال پرسپوليس هنوز نقطه ضعف بزرگی دارد که دایی با مهره های فعلی قادر به ترمیم آن نیست. سرخ پوشان هرچقدر در دفاع وحمله بی نقص و خوب هستند در فاز طراحی و بازیگردانی ناامید کننده نشان می دهد. در خط هافبک پرسپوليس دهنوی- حقیقی درخشان ظاهر شده اند. همین که پرسپوليس تا اینجا فقط یک گل خورده علاوه بر هارمونی خیره کننده عناصر دفاعی به عملکرد حقیقی و دهنوی در یک سوم دفاعی هم مربوط می شود. آنها بازی حریف را خوب خراب می کنند و بهتر به خط دفاع کمک می کنند. مشکل اصلی دایی جلوی این زوج است. جایی که محمد نوری اصلاً بازیکنی نبوده که انتظار می رفته است. بازیسازی در این منطقه صفر است. پرسپوليس آرشیتکت ندارد. این مسأله مهم است. تصور کنید پشت سر مثلث عالشیاه، صادقیان و سیدصالحی فانتزیست قهاری مثل جباری یا حتی علی کریمی چند سال قبل بود؟

Admin بازدید : 495 جمعه 25 مرداد 1392 نظرات (0)

: در روزهای اخیر و در برخی پیج های شبکه های اجتماعی به دلیل حساسیت مردم روی موضوع خلعتبری خیلی از این سواستفاده ها صورت گرفته که مطمئنا تا ثبت قرارداد نهایی خلعتبری هم ادامه پیدا خواهد کرد.

Admin بازدید : 66 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (0)

تمرين عصر ديروز پرسپوليس پشت درهاي بسته انجام شد و ظاهرا از محتويات تمرين خبري در دسترس رسانه ها نيست اما گفته مي شود دايي قصد دارد در فاز حمله تغييراتي در تركيب تيمش ايجاد كند.

Admin بازدید : 104 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (0)

مهرداد كفشگري هافبك مياني و مازندراني پرسپوليس رابطه بسيار خوبي با محمد عباس زاده دارد.هر دو اين بازيكنان متولد توابع قائمشهرند و همين نزديكي باعث شده اين مازني هاي پرسپوليس بيشتر با هم باشند.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
ارتش سرخ نيوز جديد ترين اخبار پرسپوليس و فوتبال ايران را در اختيار شما مي گذارد . نظر بگذاريد و براي استفاده از تمام امکانات وب ثبت نام کنيد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترس بازيکن پرسپوليس مقابل ملوان؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 654
  • کل نظرات : 39
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 85
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 107
  • باردید دیروز : 100
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 1,294
  • بازدید ماه : 496
  • بازدید سال : 19,513
  • بازدید کلی : 204,461