loading...
ارتش سرخ نيوز
Admin بازدید : 155 سه شنبه 29 مرداد 1392 نظرات (2)
ارتش سرخ نيوز : کشمکش رسانه ای اخیر بین قلعه نویی و فتح الله زاده یک موضوع را به خوبی نمایان کرد؛ مدیرعامل استقلال در تامین منابع مالی چندان موفق نبوده و قلعه نویی از یکی از دوستانش 5/1 میلیارد پول قرض کردهاست.
Admin بازدید : 146 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)

: محمد محمدی دروازه بان سابق پرسپولیسو استقلال که این روزها در آمریکا حضور دارد بابت مطالباتش از آبی ها چک هایی با امضای فتح الله زاده در اختیار داشت که باستناد آنها در دادگاهطرح دعوی کرده و توقیف اموال فتح الله زاده را گرفته است

Admin بازدید : 112 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (0)

درحالی کهامیر قلعه نویی در تمرین امروز کلی خبرساز بود و بر سر بازیکنان فریاد می زد و همه اخبار را به خود اختصاص داده بود، سایت باشگاه استقلال هیچ عکس و خبری از او در تمرین منتشر نکرده که این نشان دهنده ادامه رابطه شکرآب بین مدیرعامل و سرمربی استقلال است.

Admin بازدید : 68 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (0)

روزی نیست که مصاحبه ای از قلعه نویی در روزنامه ها و خبرگزاری ها یافت نشود و حتی در بعضی از روزها ژنرال آبی ها با دو رسانه خبری به طور همزمان هم مصاحبه می کند.

Admin بازدید : 71 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (0)

امیر قلعهنویی امید زیادی به انتخاب مسعود سطانی فر برای وزارت ورزش و جوانان داشت و در جلساتی که قبل از این اتفاق داشت با سلطانی فر داشت، به نتایجی مطلوبی برای شروع لابی گری های معروفش در دولت جدید هم داشت!.

Admin بازدید : 776 شنبه 26 مرداد 1392 نظرات (0)

فردین عابدینی به همراه یکی از بازیکنان استقلال از هتل المپیک اخراج شد. دلیل اخراج این بازیکنان پرداخت نشدن پول اجاره هتل است. عابدینی بعد از اخراج به خانه عمران زاده پناه برده است.

Admin بازدید : 145 شنبه 26 مرداد 1392 نظرات (0)

پول بزرگترين دغدغه استقلال در اين روزهاست. در حاليكه بردهاي سريالي آبي ها در جريان ليگ برتر، استقلال را بدل به صدرنشين اين ليگ كرده، اماعلي فتح ا... زاده مديرعامل استقلال مانند هميشه با شيون و زاري از نداري هاي تيمش مي گويد و ادعا مي كند حتي پولي در بساط ندارد تا بتواند هزينه اقامت تيم بوريرام تايلند حريف آبي ها در مرحله يك چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا را بپردازد! يك فرافكني عجيب به سبك مديرعامل آبي ها كه البته جزو متدهاي اصلي مديريت اوست.نگاهی گذرا به عملکرد باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات نشان می دهد که به رغم اصرار مدیران این باشگاه بر نابسامان نشان دادن وضعیت مالی؛ اوضاع آنچنان هم وخیم و بحرانی نیست! دل ها در گروي اسكناس هاي آبی! هنوز هم فایل صوتی که در آن سیدمهدی رحمتی، اذعان دارد که با پیشنهادی ۷ میلیاردی روبه رو بوده است موجود است. خسرو حیدری پیشنهاد ۱/۵ میلیون دلاری را رد می کند و از پای پرواز به دفتر شوالیه می رود. جواد نکونام از پیشنهاد ۲ میلیون دلاری امارات می گذرد )البته دراین مورد فشارهایی هم در کار بوده( و آندرانیک تیموریان عطای بازی در قطر را به لقایش می بخشد. خود این بازیکنان می گویند به عشق استقلال و هوادارانش است که با توجه به پیشنهادات نجومی که داشتند، بازهم این ارادتشان به هواداران و باشگاه بوده که با وجود بی پولی باشگاه، بازی در این تیم را ترجیح داده اند. اما پشت پرده این به اصطلاح بمب های فتح الله زاده، خبرهای دیگری نهان شده و بي ترديد اين ستاره هاي دانهدرشت علاوه بر پيراهن آبي، به اسكناس هاي آبي نيز ارادت ويژه و خاصي دارند و با مبالغ ويژه تر حاضرشده اند كه پاي برگه قرارداد با آبي ها را امضا بزنند.

Admin بازدید : 112 شنبه 26 مرداد 1392 نظرات (0)
م. ع ریشه اختلاف های علی فتح الله زاده و امیر قلعه نویی است. می گویند مدیرعامل باشگاه استقلال بارها بابت حضور نیافتن این شخص در کنار استقلال به قلعه نویی تذکر داده اما امیر به تذکرات مدیرعامل باشگاه استقلال گوش نکرده است...
Admin بازدید : 579 شنبه 26 مرداد 1392 نظرات (0)

می گوید موسوی پول ما را داده تا به رشت برویم. من این موضوع را تکذیب می کنم. من در این پول نداری ۳۰ میلیون دادم هواپیمای اختصاصی برود. موسوی هماهنگی کرده تا هواپیما سریع بیاید

Admin بازدید : 69 شنبه 26 مرداد 1392 نظرات (0)

امیر قلعه نویی حالا از همیشه داغتر و جنجالی تراست.فقط کافی است به او میکروفونی بدهید تا حمله جدیدی را آغاز کند.یک روز بر سر توپ های آل اشپورت مصاحبه می کند و روز دیگر بحث پایان یافته مجتبی جباری را دوباره می ریزد روی دایره.یکجا ازمقداد نجف نژاد تشکر می کند که علیه علیپور مصاحبه کرده تا کنایه ای ظریف به مدیر عامل باشگاهش بزند که روزه سکوت گرفته.دعواهای لفظی او با دبیر کمیته منشور اخلاقی حالا دیگر به شیوه یکروز در میان پیش می رود. سرمربی استقلال دارد در آستانه بازی با بوریرام به هر شکل ممکن اعصاب مدیرعامل باشگاه را محک می زند.یک بار پای آل اشپورت اسپانسرباشگاه را وسط می کشد و با علم بی اینکه مصاحبه اعضای باشگاه علیه اسپانسر جریمه نقدی برای باشگاه در پی خواهد داشت بازهم به حمله به آن ادامه می دهد و یک بار مصاحبه می کند و نگاه ملی مدیرعامل تیم رقیب را می ستاید.اینکه ایا علی دایی هم از علی فتح اله زاده تشکر می کند یا نه چندان قابل حدس نیست اما امیر قلعهنویی بازی خود را پیش می برد.استقلال در آستانه بازی با بوریرام باید سرمربی خشمگین خود را مهار کند و اجازه ندهد تیم بدون پولش بیش از این وارد حاشیه گردد. اینکه هدف امیر قلعه نویی از این حرفها چیست البته جای سوال ندارد.حمله علیپور به دوست امیر سبب شده تااز یک ماه پیش بر سر هر مصاحبه ای متلکی هم به هدف علیپور رها شودکه می شود.هر چند قابل اثبات نیست اما ضمیر مجهول مصاحبه های اخیر امیر قلعه نویی انگار دارد برمیگردد به سمت علیپور.آقایی که جاییپیغام داده امیر قلعه نویی را زمین می زند.آقایی که احتمالا از برد استقلال مقابل داماش خوشحال نمی شود.آقایی که از باخت استقلال مقابل بوریرام شاد می گردد.ضمیر مجهول مصاحبه های امیر ونقش منفی جدید صف دشمنان امیر قلعه نویی کسی نیست غیر از رییس کمیته منشور اخلاقی. دعوای این دو قلندر اما همزمان شده با سردتر شدن رابطه امیر قلعه نویی و علی فتح اله زاده.در شرایطیکه علی فتح اله زاده تحت فشار مصاحبه های تند مجتبی جباری و حتیانتقادات رسانه ای بود امیر قلعه نویی خودش را از دعوای این دو نفر بیرون کشید و کمتر جانب مدیر عاملش را گرفت.حالا فتح اله زاده بهجواب همان سکوت ها و کنایه های وقت و بی وقت امیر قلعه نویی درباره جباری است که در پاسخ مصاحبه های تند دوستش علیپور سکوت اختیار کرده.

Admin بازدید : 117 جمعه 25 مرداد 1392 نظرات (0)

استقلالیهایی که این اواخر غرق در تمجید از قاضی بودند کمی دست نگه دارند. آنها کم کمبا برخی دیگر از ویژگی های متفاوت این مهاجم آشنا خواهند شد که شاید زیاد باب میل شان نباشد.

Admin بازدید : 204 جمعه 25 مرداد 1392 نظرات (0)
به نظر می رسد آبی ها درگیر یک حاشیه جدید شده اند. حاشیه ای که می تواند آتش زیر خاکستر آبی ها در آستانهرقابتهای لیگ قهرمانان آسیا باشد. به گزارش افکارنیوز ؛؛ به نظر می رسد که رابطه فرهاد مجیدی و امیر قلعه نویی دوباره به سردی گرائیده. تمام آنهایی که این روزها تمرینات استقلال را در کمپ حجازی از نزدیک دیده اند، از اخم های درهم و چهره گرفته شماره ۷ صحبت می کنند که برخلاف همیشه در تمرینات ساکت است، با کسی گرم نمی گیرد و بعد از اتمام تمرین بلافاصله کمپ حجازی را ترک می کند بدون اینکه در طول تمرین کلامی میان کاپیتان و سرمربی رد و بدل شود. ظاهرا فرهادمجیدی بابت بازی نکردن در دیدار قبلی این تیم برابر صبا دلخور است. قصه از کجا شروع شد؟ مجیدی انتظار داشت بعد از بازی درخشان در برابر فجرسپاسی و زدن گلدر برابر صبا در ترکیب اصلی قرار بگیرد و یا حداقل دقایقی به میدان برود اما قلعه نویی ۹۰ دقیقه او را بهنیمکت پیچ کرد تا مجیدی با دلخوری ورزشگاه را ترک کند. به ویژه اینکه استقلال در تمام دقایق نیمه دوم استقلال بد و منفعل بازی کرد و زیر فشار صبا قرار داشت اما امیر باز هم به فرهاد میدان نداد و به جای او درجه دوهایی چون سیاوش اکبرپور و محمدمهدی نظری را به میدان فرستاد. بعد از نمایش ضعیف آبی هادر نیمه دوم عده ای از هواداران می خواستند از دقیقه ۷۰ به بعد تشویق فرهاد مجیدی را شروع کنند که لیدرها جلوی آن ها را گرفتند. یکی از لیدرها به هواداران گفت: »الان از طرف امیرخان پیغام دادند که مجیدی قراره بیاد تو زمین.« این وعده باعث شد دقایقی تشویق فرهاد مجیدی عقب بیفتد اما وقتی هواداران دیدند وعده عملی نشده و تیم دارد بد بازی می کند، تشویق فرهاد را آغاز کردند. اگرچه امیر به آن وقعی ننهاد. دلخوری در رختکن فرهاد مجیدی از قرار نگرفتن در ترکیباستقلال بسیار ناراضی به نظر می رسید، رختکن را به سرعت ترک کرد. او که در بازی مقابل فجر گل زد و عملکرد خیلی خوبی داشت تصور می کرد که در این بازی هم حضور پیدا خواهد کرد اما او ۹۰ دقیقه روی نیمکتاستقلال نشسته بود. او که از این موضوع بسیار ناراحت بود واکنش خاصی نسبت به این موضوع نشان نداد اما چهره عبوسش نشان می داد کهتا چه اندازه از این اتفاق و نیمکت نشینی ناراحت است. ترک کردن زودهنگام رختکن به شایعه ناراحتی و دلخوری مجیدی دامن زد.
Admin بازدید : 336 جمعه 25 مرداد 1392 نظرات (0)
من که نگفته بودم نجف نژاد مصاحبهکند ولی ناراحتم این همه به من حمله شد اما کسی مصاحبه نکرد تعجب کردم که نجف نژاد با آن همه مشغله آن مصاحبه را کرد که باید از او تشکر کنم.«
Admin بازدید : 119 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (0)

پزشک آندو صلاح دید برای جلوگیری از تشدید مصدومیتش او نباید مقابل داماش بازی کند. از نظر ما این موضوع دلیل نرفتن آندو به رشت است و دیگران هرچه می خواهند بگویند.

Admin بازدید : 80 چهارشنبه 23 مرداد 1392 نظرات (0)

: بحث توپ های مورد استفاده در لیگ برتر تبدیل به موضوع روز شده است ، بعد اظهارات بعضی مربیان وبازیکنان در خصوص کیفیت این توپ ها ووارد کردن ادبیات خاص در خصوص شرکتوارد کننده ، نماینده این شرکت صبحامروز در برنامه رادیوی روی خط ورزش به سوالات مجری برنامه محمد رضا احمدی پاسخ جالبی داد کهاز نظرتان می گذرد .

Admin بازدید : 594 چهارشنبه 23 مرداد 1392 نظرات (0)

آندو تیموریان هافبک ناراضی استقلال که قرار بود تا پیش از سفر استقلال به رشت پیش قسط اول خودرا دریافت کند همراه این تیم به رشت نرفت

Admin بازدید : 125 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (0)

: آندو تیموریان 500میلیون از استقلال طلبدارد، پولی که قرار بود به عنوان قسط اول حدود ده روز قبل به حسابش ریخته شود که این اتفاق نیفتاد.

Admin بازدید : 67 چهارشنبه 16 مرداد 1392 نظرات (0)

مسوولان باشگاه استقلال تهران كه هفته گذشته، توهين نكردن اغلب هواداران حاضر در ورزشگاه آزادي به»مجتبي جباري« را در بازي مقابل سپاهان اصفهان حاصل نشست هاي مديرعامل با ليدرها بيان كرده بودند،دركمتر ازيك هفته با چرخش در نظر خوداعلام كردند كه نمي توانند هواداران را كنترل كنند!

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
ارتش سرخ نيوز جديد ترين اخبار پرسپوليس و فوتبال ايران را در اختيار شما مي گذارد . نظر بگذاريد و براي استفاده از تمام امکانات وب ثبت نام کنيد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترس بازيکن پرسپوليس مقابل ملوان؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 654
  • کل نظرات : 39
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 70
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 88
  • باردید دیروز : 100
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 1,275
  • بازدید ماه : 477
  • بازدید سال : 19,494
  • بازدید کلی : 204,442