loading...
ارتش سرخ نيوز
Admin بازدید : 579 شنبه 26 مرداد 1392 نظرات (0)

می گوید موسوی پول ما را داده تا به رشت برویم. من این موضوع را تکذیب می کنم. من در این پول نداری ۳۰ میلیون دادم هواپیمای اختصاصی برود. موسوی هماهنگی کرده تا هواپیما سریع بیاید

- فتح الله زاده امروز با فارس گفت وگویی کرده که در آن گلایه شدیدش از سرمربی استقلال را مطرح کرده. پیش از این قانون خبری منتشر کرده بود درباره روابط تیره و تار قلعه نویی با فتح الله زاده که این خبر موجب دلخوری کاربران استقلالیخبرگزاری قانون شده بود. فتح الله زاده درباره اظهارات قلعه نویی و انتقاداتش از لباس تیم جواب داده:»من از قلعه نویی گلایه دارم. حداقل وقتی کسی اخراج شد مصاحبه کند. ایشان گفته بود زبان من تلخ است ولی حقیقت را می گویم. من خیلی خوشم می آید اگر حرفی واقعیت است اما تلخ است تلخ تر از این هم باشد اما واقعیت ها را بگوید همان طور که خودش گفته. می گوید موسوی پول ما را داده تا به رشت برویم. من این موضوع را تکذیب می کنم. مندر این پول نداری ۳۰ میلیون دادم هواپیمای اختصاصی برود. موسوی هماهنگی کرده تا هواپیما سریع بیاید.من زبان تلخ را دوست دارم اما واقعی باشد. آن هم در این شرایط.« او در پاسخ به این سوال که چرا مجادله ای که بین قلعه نویی و علیپوربود حمایت نکرده از سرمربی تیمش گفت: »از چه چیزی حمایت می کردم؟ سرمربی تیم می تواند ازاسپانسر گلایه کند؟ خیلی از حرف ها در دلم است و تا بعد از بازی روز چهارشنبه حرفی نمی زنم.«

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
ارتش سرخ نيوز جديد ترين اخبار پرسپوليس و فوتبال ايران را در اختيار شما مي گذارد . نظر بگذاريد و براي استفاده از تمام امکانات وب ثبت نام کنيد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترس بازيکن پرسپوليس مقابل ملوان؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 654
  • کل نظرات : 39
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 88
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 112
  • باردید دیروز : 100
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 1,299
  • بازدید ماه : 501
  • بازدید سال : 19,518
  • بازدید کلی : 204,466