loading...
ارتش سرخ نيوز
Admin بازدید : 108 سه شنبه 29 مرداد 1392 نظرات (0)
ارتش سرخ نيوز : مدیر رسانه ای باشگاه پرسپولیس ضمن عذرخواهیاز تمام هواداران و خبرنگاران اعلام کردکه تمرینات پرسپولیس تا روز جمعه پشت درهای بسته برگزار می شود.
Admin بازدید : 117 سه شنبه 29 مرداد 1392 نظرات (0)
ارتش سرخ نيوز : تمرین امروز پرسپولیس در شرایطی برگزار شد که سید جلال حسینی و پیام صادقیان همراه با سرخپوشان تمرین نکردند.
Admin بازدید : 100 سه شنبه 29 مرداد 1392 نظرات (0)
ارتش سرخ نيوز : تمرین تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 18 امروز در ورزشگاه درفشی فر آغاز شد.سرخپوشان در شرایطی روز سه شنبه تمرینات خود را برگزار کردند که دو مدافع این تیم همراه با تیم تمرین نکردند. سیدجلال حسینی و محسن بنگر امروز به درفشی فر آمدند اما وارد زمین نشدند. بنگر پس از حضور 30 دقیقه ای با بیان اینکه سرماخورده است، ورزشگاه را ترک کرد اما حسینی در رختکن ماند و تمرین نکرد. *حدود 150 هوادار از تمرین سرخپوشان دیدن کردند. * مهرداد پولادی بعد از مدت ها در تمرین پرسپولیس حاضر شد و حرکات همبازیانش را زیرنظر گرفت. * محمد پنجعلی پس از غیبت در تمرین روز دوشنبه امروز در درفشی فرحضور یافت. * سه خانم هوادار که یکی از آنها از رشت آمده بود نامه ای را به سیدجلال حسینی دادند. یکی از آنها درخواست کمک مالی از حسینی داشتو دو نفر دیگر نیز همسرانشان زندانی وبیمار بودند که درخواست کمک کردند. * یک هوادار خانم از ظهر دیروز به درفشی فر آمده بود تا از علیرضا حقیقی امضا بگیرد. * دایی برخلاف روزهای قبل که معمولا تاخیر داشت، امروز راس ساعت 18 وارد ورزشگاه شد. * رضا حقیقی مثل روزهای گذشته به علت مصدومیت دور زمین دوید و اختصاصی تمرین کرد. * دایی و پنجعلی حدود 15 دقیقه به صورت خصوصی با هم صحبت کردند. * هواداران حاضر در ورزشگاه از مشخصنشدن وضعیت محمدرضا خلعتبری دلخوربودند. *بازیکنان ابتدا با دویدن دور زمین بدنهایشان را گرم کردند. سپس حرکات کششی در دستور کارشان قرارگرفت و بعد از آن کاربا توپ را آغازکردند. بازیکنان در ادامه به دو گروه تقسیم شدند. یک گروه زیر نظر محمد دایی و جواد منافی آقاوسط و پاسکاری تمرین کردند و گروه دیگر زیر نظر علی دایی سانتر از جناحین و شوتزنی را تمرین کردند. در این تمرین دایی خودش توپ را سانتر می کرد و بازیکنان دیگر با یک کنترل به سمت دروازه ضربه می زدند. رضا محمدی و نیلسون دو دروازه بانی بودند که با دایی کار کردند وعلیرضا حقیقی و امیر عابدزاده نیز با غلامپور کار کردند. فوتبال تمرینی درنیمی از زمین پایان بخش تمرین پرسپولیسی ها بود. * علی دایی با شعار »دایی آقای گل« تشویق شد.
Admin بازدید : 113 سه شنبه 29 مرداد 1392 نظرات (0)

: تمرین امروز پرسپولیس در شرایطی برگزار شد که چند تن از پیشکسوتان این تیم نیز در جمع سرخپوشان حاضر و بابتاتفاقات و نتایج پرسپولیس به پرسپولیسی ها تبریک گفتند. تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 18 و 15 دقیقه امروز در ورزشگاه درفشی فر دنبال شد. در این تمرین ابتدا بازیکنان پرسپولیس بدن های خود را گرم کردند و سپس به آقاوسط و فوتبال دست گرمی در نیمه زمین با چهار دروازه پرداختند. البته در این تمرین دایی تأکید زیادی داشت تا بازیکنان به صورت تک ضرب بازی کنند. در تمرین امروز ضیا عربشاهی و محمد شافعی از پیشکسوتان تیم فوتبال پرسپولیس حضور داشتند و به سرخپوشان بابت نتایج چند روز گذشته تبریک گفتند. همچنین فارسی مهاجم سابق سایپا نیز در تمرین امروز حضور داشت و از روی نیمکت نظاره گر عملکرد سرخپوشان بود. *در تمرین امروز تمام بازیکنان پرسپولیس لباس های بنفش پوشیده بودند اما رضا حقیقی با پیراهن فسفری به دور زمین اختصاصی فقط دوید. *سید مهدی سید صالحی نیز دیگر مصدوم پرسپولیس است که تنها امروز با پزشک سرخپوشان به دور زمین دوید. *حمید علی عسگر در حاشیه تمرین امروز اعلام کرد که خودش را ممنوع المصاحبه کرده است. *یک مدرسه فوتبال از شیراز با لباس های زرد و حاشیه های قرمز در تمرین امروز حضور داشت، آنها با علی دایی و بازیکنان پرسپولیس عکس یادگاری انداختند و با شعارهایی آنها را تشویق کردند. این مدرسه فوتبالی ها همچنین یک پلاکارد با خود به ورزشگاه آورده بودند که روی آن نوشته شده بود پرسپولیس قهرمان قلب بچه های شیراز، دل های عقب مانده های ذهنی برای پرسپولیس می تپد. همیشه به یاد شما هستیم و شما هم به یاد ما باشید. *در تمرین امروز همچنین علی دایی با تأخیر حضور پیدا کرد. *یک معلول ولیچری نیز در تمرین امروز حضور داشت البته در کنار او حدود 10 پسربچه زیر 14 سال که عقب ماندگی ذهنی داشتند برای دیدار با سرخپوشان به درفشی فر آمده بودند. *پیام صادقیان امروز بدون مشکل پا به توپ شد و با قرمزپوشان به تمرین پرداخت. *محسن بنگر بابت مصاحبه ای که از زبان وی و علیه کی روش نوشته شده بود به انتقاد از خبرنگاران پرداخت، وی گفت هیچ مصاحبه ای علیه کی روش انجام نداده است. *در تمرین امروز برخی از اعضای کادر فنی و بازیکنان فرزندان خود رابه تمرین آورده بودند نکته جالب این است که بر تن این فرزندان پیراهن نیمار از بارسلونا، رونالدینو ورونالدو بود.

Admin بازدید : 123 چهارشنبه 23 مرداد 1392 نظرات (0)

: تمرین تیم فوتبال پرسپولیس بعد از ظهر امروز در شرایطی برگزار شد که مارکو و حمید علی عسگر همراه قرمزپوشان تمرین نکردند.

Admin بازدید : 95 جمعه 18 مرداد 1392 نظرات (0)

: تمرین امروز پرسپولیس در شرایطی برگزار شد که بازیکنان و کادر فنی این تیم درتماس های تلفنی به محمد نوری بابت از دست دادن پدربزرگش تسلیت گفتند.

درباره ما
Profile Pic
ارتش سرخ نيوز جديد ترين اخبار پرسپوليس و فوتبال ايران را در اختيار شما مي گذارد . نظر بگذاريد و براي استفاده از تمام امکانات وب ثبت نام کنيد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترس بازيکن پرسپوليس مقابل ملوان؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 654
  • کل نظرات : 39
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 83
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 104
  • باردید دیروز : 100
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 1,291
  • بازدید ماه : 493
  • بازدید سال : 19,510
  • بازدید کلی : 204,458