loading...
ارتش سرخ نيوز
Admin بازدید : 93 سه شنبه 29 مرداد 1392 نظرات (0)
ارتش سرخ نيوز : مسئولان باشگاه پرسپولیس علی رغم برگزاری سه جلسه با عجمانی هابا این تیم برای جذب محمدرضا خلعتبری به توافق نرسیدند.
Admin بازدید : 256 سه شنبه 29 مرداد 1392 نظرات (0)

در روزهاي اخير خبرهاي ضد و نقيض درخصوص حضور يا عدم حضور خلعتبري در پرسپوليس بسيار شنيده شد. هر چندتوافق شفاهي مسئولان عجمان و پرسپوليس مهاجم سابق سپاهان را به ورودي پرسپوليس نزديك كرد اما عدم توافق در حساب و كتاب هاي مالي قطعيت درخصوص پرسپوليسي شدن خلعتبري را در ابهام فرو برده است. وضعيتي نه چندان شفاف كه حتي خود خلعتبري را نيز در بلاتكليفي محض قرارداده است. جلسه »خير« ناشناس با عجماني ها در حاليكه ابهام در پر ونده خلعتبري اهالي رسانه و كارشناسان را به آچمز برده و هر روز خبري تازه را رصد مي كنند، در امارات و شهر عجمان شرايطتا حد زيادي متفاوت است. در حاليكه عنوان مي شد محمد رويانيان شخصا براي مذاكره با طرف اماراتي راهي دوبي شده است، اما منابع نزديك به پرسپوليس از جلسه )الف – ي( همان خير ناشناس با مسئولان عجمان در شنبه شب خبر مي دهد. در واقع )الف– ي( خير ناشناس و به نوعي ناجي خلعتبري است كه با حفظ سمت بهعنوان نماينده باشگاه پرسپوليس نائل شده است. لايحه تخفيف 200 هزار دلاري یكي از اهم نكات مورد بحث در جلسه نماينده پرسپوليس با مسئولان عجمان درخواست تخفيف 200 هزار دلاري از سوي سرخپوشان بوده است. در حاليكه پيش از اين عنوان شده بود مسئولان عجمان رقمي پايين تر از يك ميليون دلار براي موافقت با جدايي خلعتبري را نخواهند پذيرفت با اين حال نماينده پرسپوليس با مطرح نمودن اين درخواست، خواهان كسر يك پنجم مبلغ كل بود. اما از آنجائيكه مديرعاملباشگاه عجمان در اين جلسه حاضر نبود، نمايندگان عجمان پس از توافق بر مفاد ديگر فسخ قرارداد خلعتبري عنوان كردند كه پس از مشورت با مديرعامل درخصوص درخواست تخفيف به طرف ايراني پاسخ نهايي را اعلام خواهند كرد و طبق توافق طرفين قرار شد تا 24 ساعت آينده )يعني شب گذشته( پاسخ نهايي باشگاه عجمان درخصوص تخفيف 200 هزار دلاري بهنماينده پرسپوليس اعلام شود. جلسه در رستوران مجلل س از توافقات اوليه درخصوص فسخ قرارداد خلعتبري، شب گذشته حول وحوش ساعت 21، جلسه اي سرنوشت ساز ميان نماينده پرسپوليس و مسئولان عجمان برگزار شد. جلسه اي حدودا 2 ساعتهدر يكي از مجلل ترين رستورانهاي عجمان كه طرفين مذاكره كننده در آن بهبررسي جوانب و جزييات جدايي خلعتبري از عجمان به گفتمان پرداختند.

Admin بازدید : 97 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)

در حالیخبر کمک عضو سابق هیئت مدیره پرسپولیس برای جذب خلعتبری منتشر شد که وی پولی پرداخت نکرده است.

Admin بازدید : 113 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (0)

به نقل از سکوی سرخ:نمایندهباشگاه پرسپولیسدر دبی در خصوص جلسه شنبه شب با مسئولین باشگاه عجمان به سکوی سرخ گفت : جلسه شنبه شب ما تا ساعت 12شب به طول انجامید و همهموارد مربوط به دادن رضایت نامه خلعتبری از سوی دو طرف بررسی شد.تقاضای ما از آنها این بود که تخفیفی در این خصوص بهپرسپولیسبدهند و اعضائ حاضر در جلسه که تعدادشان هم کم نبود نظر مساعدی داشتند .ما از نماینده عجمان قول گرفتیم که 200هزار دلاربهپرسپولیستخفیف بدهند اما تصمیم نهایی را در این خصوصی شیخ حمید بن راشد النعیمی،ماک باشگاه عجمان خواهند گرفت.

Admin بازدید : 234 دوشنبه 21 مرداد 1392 نظرات (0)

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس از اعلام آمادگی یگ ایرانی خیر، کارآفرین و علاقمند به فوتبال ملی نسبت به تامین هزینه های انتقال محمدرضا خلعتبری از تیم فوتبال عجمان امارات به پرسپولیس خبر داد.

Admin بازدید : 64 شنبه 19 مرداد 1392 نظرات (0)

: قائم مقام و سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت:اگر مراحل اداری طی شود، بعد از گرفتن مجوزهای لازم از ارز مرجع برای انتقال خلعتبری به پرسپولیس استفاده خواهیم کرد.

Admin بازدید : 78 چهارشنبه 16 مرداد 1392 نظرات (0)

: نماینده باشگاه پرسپولیس در مذاکره با مهاجم ایرانی تیم عجمان امارات گفت:در بحث خلعتبری همچنان در حال مذاکره با وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال هستیم.

درباره ما
Profile Pic
ارتش سرخ نيوز جديد ترين اخبار پرسپوليس و فوتبال ايران را در اختيار شما مي گذارد . نظر بگذاريد و براي استفاده از تمام امکانات وب ثبت نام کنيد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترس بازيکن پرسپوليس مقابل ملوان؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 654
  • کل نظرات : 39
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 76
  • باردید دیروز : 100
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 1,263
  • بازدید ماه : 465
  • بازدید سال : 19,482
  • بازدید کلی : 204,430