loading...
ارتش سرخ نيوز
Admin بازدید : 260 سه شنبه 29 مرداد 1392 نظرات (0)

در روزهاي اخير خبرهاي ضد و نقيض درخصوص حضور يا عدم حضور خلعتبري در پرسپوليس بسيار شنيده شد. هر چندتوافق شفاهي مسئولان عجمان و پرسپوليس مهاجم سابق سپاهان را به ورودي پرسپوليس نزديك كرد اما عدم توافق در حساب و كتاب هاي مالي قطعيت درخصوص پرسپوليسي شدن خلعتبري را در ابهام فرو برده است. وضعيتي نه چندان شفاف كه حتي خود خلعتبري را نيز در بلاتكليفي محض قرارداده است. جلسه »خير« ناشناس با عجماني ها در حاليكه ابهام در پر ونده خلعتبري اهالي رسانه و كارشناسان را به آچمز برده و هر روز خبري تازه را رصد مي كنند، در امارات و شهر عجمان شرايطتا حد زيادي متفاوت است. در حاليكه عنوان مي شد محمد رويانيان شخصا براي مذاكره با طرف اماراتي راهي دوبي شده است، اما منابع نزديك به پرسپوليس از جلسه )الف – ي( همان خير ناشناس با مسئولان عجمان در شنبه شب خبر مي دهد. در واقع )الف– ي( خير ناشناس و به نوعي ناجي خلعتبري است كه با حفظ سمت بهعنوان نماينده باشگاه پرسپوليس نائل شده است. لايحه تخفيف 200 هزار دلاري یكي از اهم نكات مورد بحث در جلسه نماينده پرسپوليس با مسئولان عجمان درخواست تخفيف 200 هزار دلاري از سوي سرخپوشان بوده است. در حاليكه پيش از اين عنوان شده بود مسئولان عجمان رقمي پايين تر از يك ميليون دلار براي موافقت با جدايي خلعتبري را نخواهند پذيرفت با اين حال نماينده پرسپوليس با مطرح نمودن اين درخواست، خواهان كسر يك پنجم مبلغ كل بود. اما از آنجائيكه مديرعاملباشگاه عجمان در اين جلسه حاضر نبود، نمايندگان عجمان پس از توافق بر مفاد ديگر فسخ قرارداد خلعتبري عنوان كردند كه پس از مشورت با مديرعامل درخصوص درخواست تخفيف به طرف ايراني پاسخ نهايي را اعلام خواهند كرد و طبق توافق طرفين قرار شد تا 24 ساعت آينده )يعني شب گذشته( پاسخ نهايي باشگاه عجمان درخصوص تخفيف 200 هزار دلاري بهنماينده پرسپوليس اعلام شود. جلسه در رستوران مجلل س از توافقات اوليه درخصوص فسخ قرارداد خلعتبري، شب گذشته حول وحوش ساعت 21، جلسه اي سرنوشت ساز ميان نماينده پرسپوليس و مسئولان عجمان برگزار شد. جلسه اي حدودا 2 ساعتهدر يكي از مجلل ترين رستورانهاي عجمان كه طرفين مذاكره كننده در آن بهبررسي جوانب و جزييات جدايي خلعتبري از عجمان به گفتمان پرداختند.

اما با گذر از جزئيات اين جلسه كه شب گذشته برگزار شد در نهايت طرفين ظاهرا به جدايي خلعتبري از عجمان و پيوستن به پرسپوليس رضايت دادند. پايان خوشبراي سرخپوشان پايتخت كه طي پروسه اي حدودا دو ماهه توانستند مهاجم مد نظر و البته ارزشمند خود بهلحاظ فني را جذب كنند. هر چند پاسخ عجماني ها به درخواست تخفيف 200 هزار دلاري پرسپوليس در جلسه شب گذشته بر همگان پوشيده ماند اما حضور خلعتبري با پيراهن پرسپوليس در هفته هاي پيشرو از ليگ سيزدهم قطعيت بافت تاپرونده تنها لژيونر ايراني در ليگ پرحرف و حديث امارات بسته شود. قرارداد دو ساله با سرخ ها با مختومه شدن پرونده فسخ قرارداد خلعتبري و عجمان اصلي ترين نكته ايكه ما قبل حضور اين بازيكن در ديدارهاي پرسپوليس مورد توجه استمبلغ قراردادي است كه ما بين او و باشگاه پرسپوليس منعقد خواهد شد.خلعتبري كه شايعه شده بود در صورت حضور دو ساله خود در ليگ امارات رقمي بالغ بر 5 ميليارد را دريافت خواهد كرد، گفته مي شود كه براي قراردادي دو ساله با سرخپوشان به توافق رسيده و به احتمال فراوان مبلغي معادل 5/1 ميليارد نيز مي گيرد. رقمي كه با توجه به دريافتي هاي برخي از بازيكنان ملي پوش شاغل در ليگ برتر چندان دور از تصور و غيرمنطقينخواهد بود. SHOOT در حالي كه گفته مي شد محمد رويانيان براي انجام پاره اي از مذاكرات درخصوص محمدرضا خلعتبري راهي امارات شده است، اما كاشف به عمل آمد كه مديرعامل پرسپوليس به دلايل غيرورزشي موفق به دريافت رواديد نشده است. البته جزئيات بيشتري از اين خبر در دست نيست و تنها مي توان به اين مهم اشاره كرد كه ممنوعيت سفر رويانيان به امارات مشكلات ورزشي نبوده است.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
ارتش سرخ نيوز جديد ترين اخبار پرسپوليس و فوتبال ايران را در اختيار شما مي گذارد . نظر بگذاريد و براي استفاده از تمام امکانات وب ثبت نام کنيد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترس بازيکن پرسپوليس مقابل ملوان؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 654
  • کل نظرات : 39
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 68
  • آی پی دیروز : 59
  • بازدید امروز : 342
  • باردید دیروز : 126
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,726
  • بازدید ماه : 3,818
  • بازدید سال : 22,835
  • بازدید کلی : 207,783