loading...
ارتش سرخ نيوز
Admin بازدید : 258 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)
ارتش سرخ نيوز : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران گفت: من کلا در صلح هستم و گاهی فتح الله زاده با من قهر می کند.محمد رویانیان در پایان اجلاس صلح تهران گفت: امروز در مراسم صلح بین الملل شرکت کردیم، در مسائلفرهنگی و توجه به صلح از شخصیت های فرهیخته، دانشمند و سرشناس استفاده می شود که مراسمامشب مجموعا بسیار خوب بود. وی در مورد اینکه او جایزه صلح گرفته و آیا باز هم با فتح الله زاده قهر می کند، عنوان کرد: من هم جایزه صلحرا دریافت کردم، کلا در صلح هستم امافتح الله زاده گاهی اوقات قهر می کند. مدیرعامل پرسپولیس در مورد اینکه سرنوشت جذب محمدرضا خلعتبری بهکجا انجامید، اظهار داشت : به دنبال رقم خوردن این انتقال هستیم اما نمی خواهیم تا این اندازه پول خرج کنیم ومی خواهیم هزینه کمتری انجام دهیم. رویانیان در مورد اینکه آیا فرد خیری کهقرار است پول خلعتبری را بدهد، بابک زنجانی است، اظهار داشت: زنجانی هم یکی از خیرها است و بهتر است در این ارتباط از خود او سوال کنید.
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
ارتش سرخ نيوز جديد ترين اخبار پرسپوليس و فوتبال ايران را در اختيار شما مي گذارد . نظر بگذاريد و براي استفاده از تمام امکانات وب ثبت نام کنيد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترس بازيکن پرسپوليس مقابل ملوان؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 654
  • کل نظرات : 39
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 81
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 102
  • باردید دیروز : 100
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 1,289
  • بازدید ماه : 491
  • بازدید سال : 19,508
  • بازدید کلی : 204,456