loading...
ارتش سرخ نيوز
Admin بازدید : 147 دوشنبه 21 مرداد 1392 نظرات (0)

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به اختلافاتی که بین علی دایی و علی کریمی بوجود آمده و این دو مصاحبه های تندی علیه یکدیگر انجام داده اند،سرمربی سرخپوشان را به خویشتن داری بیشتر دعوت کرد و گفت: کسانی باید در مورد پرسپولیس صحبت کنند که الان در تیم هستند. آنهایی که دیگر در تیم هستند نباید پیرامون پرسپولیس صحبت کنند.

محمد رویانیان که عصر امروز دوشنبه درنشست خبری باشگاه پرسپولیس و همراه اول سخن می گفت با اشاره به این اختلافات گفت: من توصیه کردم که علیه هم صحبت نکنند چون هردو پرسپولیسی هستند ولی امروز دایی سرمربی پرسپولیس است و کسانی باید در مورد پرسپولیس صحبت کنندکه امروز در تیم هستند. فردا هم ممکن است من نباشم و فرد دیگری باشد و من نباید در مورد پرسپولیس صحبت کند. رویانیان خاطرنشان کرد: درخواست کردم دوستان ما به خصوص علی دایی خویشتن داری کنند که شان و سنگینی خود را حفظ کند. ایشان به عنوان سرمربی آقای گل و اسطوره باشگاه باید خویشتن دار باشد. من از او خواهش کردم آستانه تحملش را بالا ببرد. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در ادامهعنوان کرد: دوستان دیگر هم نباید برای پرسپولیس حاشیه درست کنند چون بلای خانمان سوزی است که ازقبل در پرسپولیس وجود داشته و باعث ایجاد حاشیه می شود و باید یک روز آن را قطع کرد. محمد رویانیان در مورد ماندن یا رفتنش از باشگاه پرسپولیس گفت: نمی دانم کی می خواهند من را بردارند. نمی دانم امروز می گیرند یا فردا. دردبی یا روسیه. یکسری در زمان آقای احمدی نژاد من را زدند یکسری هم میخواهند در زمان روحانی من را بزنند. اما من شبانه روز وقتم را برای باشگاه گذاشته ام و کار خودم را انجام می دهم. رویانیان در پایان گفت: متاسفانه از سه ماه قبل وزیر را می خواستند بردارند و وزیر جدید هم یک ماه است می خواهد بیاید. چند ماه هم طول می کشد تا بیاید و ما را بردارد یعنی شش ماه از پتانسیل باشگاه و وقتمن هدر رفته و چهار ماه هم بلاتکلیف بودم. اصراری ندارم بمانم اما ماموریتم را تمدید نکردند که بمانم. مسئله سر این نیست بلکه سر آقای ایکس است.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
ارتش سرخ نيوز جديد ترين اخبار پرسپوليس و فوتبال ايران را در اختيار شما مي گذارد . نظر بگذاريد و براي استفاده از تمام امکانات وب ثبت نام کنيد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترس بازيکن پرسپوليس مقابل ملوان؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 654
  • کل نظرات : 39
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 70
  • آی پی دیروز : 59
  • بازدید امروز : 388
  • باردید دیروز : 126
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,772
  • بازدید ماه : 3,864
  • بازدید سال : 22,881
  • بازدید کلی : 207,829