loading...
ارتش سرخ نيوز
Admin بازدید : 96 پنجشنبه 17 مرداد 1392 نظرات (0)

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: یک سال و نیم در اروپا کردم و خیلی چیزها یاد گرفته ام و توقع بیجا ندارم.

. علیرضا حقیقی پس از پیروزی دو برصفر پرسپولیس مقابل مس، عنوان کرد: بازی خوبی انجام دادیم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. وی درباره نیمکت نشینی اش گفت: ITC من تازه شنبه صادر شد و 17-18 روز است که با تیم تمرینمی کنم. توقع بیجا ندارم، به هر حال صلاحدید علی دایی است که چه بازیکنانی در ترکیب بازی کنند. دروازه بان پرسپولیس در مورد اینکه آیا از نیمکت نشینی ناراحت نیست،یادآور شد: من یک سال و نیم در اروپا بازی کردم و خیلی چیزها یاد گرفته ام. بیدی هم نیستم که با این بادها بلرزم. توقع بیجا ندارم دیر به تیم ملحق شدم و به طور رسمی تمرین کردم، هر موقع علی دایی صلاح بداند در خدمت تیم خواهم بود. مشکلی در این زمینه ندارم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
ارتش سرخ نيوز جديد ترين اخبار پرسپوليس و فوتبال ايران را در اختيار شما مي گذارد . نظر بگذاريد و براي استفاده از تمام امکانات وب ثبت نام کنيد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترس بازيکن پرسپوليس مقابل ملوان؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 654
  • کل نظرات : 39
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 206
  • باردید دیروز : 541
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,131
  • بازدید ماه : 4,223
  • بازدید سال : 23,240
  • بازدید کلی : 208,188