loading...
ارتش سرخ نيوز
Admin بازدید : 70 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)

مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: هر بازيكني از نيمكت نشيني ناراحت مي شود و من نيز از اين قاعده مستثني نيستم.

عليرضا نورمحمدي درباره شرايط تيمش اظهار داشت: خداراشكر بازي قبل مقابل ملوان را با پيروزي پشت سر گذاشتيم. بايد روند موفقيت هاي خود را ادامه دهيم تا بتوانيم در ادامه نيز نتايج مطلوبي كسب كنيم. وي درباره نيمكت نشيني اش در 5 هفته ابتدايي عنوان كرد: هر بازيكني از نيمكت نشيني ناراحت مي شود و من نيز از اين قاعده مستثني نيستم. شرايط پرسپوليس مهم تر از نيمكت نشيني من است و مشكلي بااين قضيه ندارم. من تمرينات خودم را انجام مي دهم و منتظر هستم تا دايي فرصت بدهد. مدافع پرسپوليس همچنين گفت: در 5 بازي ابتدايي دروازه بان و خط دفاع تيم خوب كار كرده اند و فقط يك گل دريافت كرده ايم. با اين شرايط من هم جاي دايي بودم، دست به تركيب خط دفاع نمي زدم. نورمحمدي درباره بازي با نفت تهران اظهار كرد: نفت تيم بسيار خوبي است. مربي آنها نيز پارسال بالاي سرمان بود و شناخت خيلي خوبي از ما دارد. اگر روز خوبمان باشد، مي توانيم نفت را شكست دهيم. وي درباره تقابل با يحيي گل محمدي تاكيد كرد: در فوتبال حرفه اياين مسائل طبيعي است. گل محمدي مدتي در پرسپوليس بود و حالا هم در نفت تهران كار مي كند. نورمحمدي در پايان درباره برخوردش با رضا حقيقي كه منجر به مصدوميتاو شد و همچنين اينكه حقيقي اعلام كردهانگار به تيرآهن برخورد كرده است،افزود: رضا با من برخورد كرد و به شکل بدی زمين خورد كه پايش زيرش ماند. از مصدوميت او ناراحت شدم و اميدوارم هرچه زودتر بدنش آماده شود و به تمرينات برگردد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
ارتش سرخ نيوز جديد ترين اخبار پرسپوليس و فوتبال ايران را در اختيار شما مي گذارد . نظر بگذاريد و براي استفاده از تمام امکانات وب ثبت نام کنيد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترس بازيکن پرسپوليس مقابل ملوان؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 654
  • کل نظرات : 39
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 68
  • آی پی دیروز : 59
  • بازدید امروز : 346
  • باردید دیروز : 126
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,730
  • بازدید ماه : 3,822
  • بازدید سال : 22,839
  • بازدید کلی : 207,787