loading...
ارتش سرخ نيوز
Admin بازدید : 321 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)

کاپيتان پرسپوليس گفت: کم کاري نکرده ام و من را قرباني دعواي کريمي و دايي نکنيد.

علي کريمي بعد از اينکه اختلافش را با علي دايي در اين فصل به رسانه ها کشيده شد. در محافل خصوصي مدعي شد که محمد نوري فصل گذشته کم کاري کرد تا ژوزه خراب شود ! او حتي گفته بود که از محمد نوري سوال کنيد چرا من و او با يک ديگر درگير شديم؟! محمد نوري در واکنش به اين حرف ها و اتهامات علي کريمي در گفتگو با ارتش سرخ نيوز بيان کرد : از اينکه کريمي چنين حرف هايي زده است تعجب مي کنم! من فصل گذشته بهترين بازيکن پرسپوليس بودم و اين را مي توانيد از خود ژوزه هم بپرسيد ، من هرگز کم کاري نکرده ام و عليه سرمربي پرسپوليس توطئه نکرده ام. نوري در ادامه گفتگويش با ارتش سرخ نيوز افزود ؛ اختلاف دايي و کريمي هيچ ربطي به من ندارد و نبايد من قرباني اين دعوا شوم . من بازيکن پرسپوليس هستم و براي موفقيت اين تيم تلاش مي کنم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
ارتش سرخ نيوز جديد ترين اخبار پرسپوليس و فوتبال ايران را در اختيار شما مي گذارد . نظر بگذاريد و براي استفاده از تمام امکانات وب ثبت نام کنيد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترس بازيکن پرسپوليس مقابل ملوان؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 654
  • کل نظرات : 39
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 61
  • آی پی دیروز : 59
  • بازدید امروز : 211
  • باردید دیروز : 126
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,595
  • بازدید ماه : 3,687
  • بازدید سال : 22,704
  • بازدید کلی : 207,652