loading...
ارتش سرخ نيوز
Admin بازدید : 113 سه شنبه 29 مرداد 1392 نظرات (0)
ارتش سرخ نيوز : : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم بتوانم در بازی مقابل نفت تهران به میدان بروم.وي در مورد اخرين وضعيت مصدوميتش گفت: - خودم هم فکر نمی کردم مصدومیتماین همه درد داشته باشد. من از ناحیه پهلو مصدوم هستم و در حال حاضر هم مشغول مداوای مصدومیتم هستم. صادقيان در خصوص اينکه آيا مي تواند در ديدار با نفت به ميدان برود افزود : - امیدوارم که بتوانم. چون تازه دارم در ترکیب پرسپولیس جا می افتم و دلم نمی خواهد به دلیل مصدومیت از ترکیب دور شوم. هنوز پزشک تیم نتوانسته نظر بدهد که می توانم مقابل نفت بازی کنم یا نه. فقط امیدوارم زودتر این دردی که دارد من را عذاب می دهد از بین برود. صادقيان در خصوص اينکه ايا از شرايطش در پرسپوليس راضي است ادامه داد: - من بازیکن جدید این تیم هستم اما با این حال خیلی زود توانستم در ترکیب جا بیفتم و با شرایط تیمبزرگی مثل پرسپولیس خو بگیرم. وضعیتم خوب است و از این هم بهتر خواهد شد. هآفبک سرخپوشان در خصوص احتمال حضور در ليست تيم ملي گفت: چند وقت پیش فدراسیون مدارک من و چند بازیکن دیگر را گرفت و خیلی امیدوارم که به تیم ملی دعوت شوم. وي در پايان گفت: - هدف اصلی من از آمدن به پرسپولیس همین بود که بتوانم بهجام جهانی بروم. این برای من یک افتخار بزرگ است و امیدوارم با بازیهای خوبی که برای پرسپولیسانجام می دهم به جام جهانی برسم.
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
ارتش سرخ نيوز جديد ترين اخبار پرسپوليس و فوتبال ايران را در اختيار شما مي گذارد . نظر بگذاريد و براي استفاده از تمام امکانات وب ثبت نام کنيد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترس بازيکن پرسپوليس مقابل ملوان؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 654
  • کل نظرات : 39
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 64
  • آی پی دیروز : 59
  • بازدید امروز : 279
  • باردید دیروز : 126
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,663
  • بازدید ماه : 3,755
  • بازدید سال : 22,772
  • بازدید کلی : 207,720