loading...
ارتش سرخ نيوز
Admin بازدید : 79 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (0)

سرمربی تیم پرسپولیس گفت:برای همه کسانیکه درباره پرسپولیس صحبت می کنند احترام قائل هستم.

علی دایی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل ملوان عنوان کرد:بازی فردا از اهمیت زیادی برخودار است.با توجه به نتیجه ای که در بازی هفته گذشته گرفتیم و بازی بدی که ارائه کردیم این مسابقه برای ما از اهمیت زیادی برخوردار است و باید با تمام قوابه میدان برویم. وی ادامه داد:امیدوارم با حمایت هوادارانمان بتوانیم نتیجه بگیریم.ملوان تیم خوبی است و هفتهگذشته توانست به پیروزی برسد وانگیزه دو چندانی دارد.هر تیمی مقابل پرسپولیس و استقلال بازی می کند انگیزه بالایی دارد ولی ما در حضور هوادارنمان محکوم به برد هستیم. وی درباره عملکرد خط دفاعی تیمش واینکه در 4 هفته فقط یک گل خورده است گفت:ما تمریناتمان را می کنیم.سعی می کنیم در کارهای هجومی مان هم مثل تدافعی خوب عملکنیم.البته موقعیت سازی می کنیم اماکمی بدشانس بودیم ولی روی این نقیصه هم کار می کنیم که آن را برطرف کنیم. سرمربی پرسپولیس درباره غایبان تیمش برای بازی مقابل ملوان اظهار داشت:3,4 تا از بچه ها مصدوم هستند و نتوانستند تمرین کنند.حمید علی عسگری،مارکو،نیسلونبگیر نگیر دارد و غلامرضا رضایی هم سرما خورده است.خوشبختانه بقیه تمرین کردند. سرمربی پرسپولیس درباره اینکه اگر محمد رضا خلعتبری به این تیم ملحقشود تا نیم فصل نمی تواند بازی کند گفت:من اصلا درباره این مساله اطلاع دقیق ندارم.آرزوی هر مربیهست که خلعتبری را به خدمت بگیرد.من جزو کسانی هستم که دوست دارم محمد رضا بیاید و در لیگ امارات بازی نکند.پارسال و تا همین الان هم بازیکنانی هستند که قوانین را دور زدند و در لیگ بازی می کنند.فکر می کنم باشگاه خودش می داند چطور برخورد کند. وی درباره برخی اظهارات درباره خود از سوی افراد دیگر عنوان کرد:برای همه کسانیکه درباره پرسپولیس صحبت می کنند احترام قائل هستم.به این مسائل هم فکر نمی کنم.هر کسی هر چیزی می خواهد و دلش خواست را بیان کند.من یک قدم پا پس نمی گذارم.ما کارمان را می کنیم و مطمئنا گذشت زمان خیلی مسائل را معلوم می کند همانطور که خیلی مسائل تا به امروز هم مشخص شده است. دایی درباره اینکه آیا مثل زمان حضورش در راه آهن می خواهد از جوانان استفاده بیشتری بکند گفت:ما بر حسب نیازمان بازیکنان را استفاده می کنیم.جوانان باید خودشان را ثابت کنند مثل پیام صادقیان که اینگونه بود.هر کسی خوب باشد در تیم من بازی می کند.برای من ارزش های فنی مهم است و با اسامی کاری ندارم.

برچسب ها منبع: اوج نیوز ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
ارتش سرخ نيوز جديد ترين اخبار پرسپوليس و فوتبال ايران را در اختيار شما مي گذارد . نظر بگذاريد و براي استفاده از تمام امکانات وب ثبت نام کنيد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترس بازيکن پرسپوليس مقابل ملوان؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 654
  • کل نظرات : 39
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 75
  • آی پی دیروز : 59
  • بازدید امروز : 486
  • باردید دیروز : 126
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,870
  • بازدید ماه : 3,962
  • بازدید سال : 22,979
  • بازدید کلی : 207,927