loading...
ارتش سرخ نيوز
Admin بازدید : 161 سه شنبه 29 مرداد 1392 نظرات (0)

ارتش سرخ نيوز : هافبک تیمفوتبال پرسپولیس گفت: وقتی خبر رفتنم به پرتغال را شنیدم برایم یکسورپرایز اتفاق افتاد.

افشین اسماعیل زاده در خصوص حضورش در لیگ پرتغال اظهار داشت:این واقعا یکی از شیرین ترین و بهترین خبرهایی بود که در دوران زندگی فوتبالی ام به من رسید. اول واقعا متعجب شدم اما پس از اینکه این موضوع را مطمئن شدم واقعا خوشحال شدم. وی افزود: من دو سال با پرسپولیس قرارداد دارم اما قبول کردم به لیگ یک پرتغال بروم. حالا همه چیز دستخودم است و انشاءالله بتوانم از این شانس بهترین استفاده را کنم. اسماعیل زاده ادامه داد: وقتی این خبر راشنیدم سورپرایز شدم و کمی تعجبکرده بودم اما حالا این اتفاق افتاده و انشاءالله تا دو هفته دیگر به جایی می روم که بتوانم پیشرفت کنم. منامیدوارم که جایگاه خوبی را در تیم بیرامار پرتغال پیدا کنم تا بتوانماز آنجا با توجه به سن و سالی که دارم به تیم های دیگر هم بروم. فقط باید تلاش کنم و به نظرم خودم را باید با شرایط جدیدی آشنا کنم. من می دانم که یک بار شانسدر خانه آدم را می زند و حالا باید بهترین استفاده را از این شانس داشتهباشم. همین جا از تمام مسئولان باشگاه پرسپولیس هم سپاسگزارم وامیدوارم جواب محبت های رویانیان را بدهم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
ارتش سرخ نيوز جديد ترين اخبار پرسپوليس و فوتبال ايران را در اختيار شما مي گذارد . نظر بگذاريد و براي استفاده از تمام امکانات وب ثبت نام کنيد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترس بازيکن پرسپوليس مقابل ملوان؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 654
  • کل نظرات : 39
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 61
  • آی پی دیروز : 59
  • بازدید امروز : 207
  • باردید دیروز : 126
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,591
  • بازدید ماه : 3,683
  • بازدید سال : 22,700
  • بازدید کلی : 207,648