loading...
ارتش سرخ نيوز
Admin بازدید : 153 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (0)

مربي استقلال مي گويد همواره آرزو داشته مربي گري در خارج از ايران را تجربه کند.

مجيد صالح در حاشيه تمرين امروز استقلال از آرزوهايش گفت و افزود: من به بخش مهمي از آرزوهايم رسيده اماما همواره دوست داشتم مربي گري در خارج از ايران را تجربه کنم. دانش مربيان ايراني بالاست. فکر مي کنمبه آرزوي يک فوتباليست بزرگ بودن رسيده ام. از سه سالگي عاشقبازي کردن بودم و شايد همين علاقه من به بازي کردن و عشق هم دوره اي هاي من به فوتبال باعث تفاوت کيفيت فوتبال آن دوره با الان باشد. من احساس کردم تواناييمربي گري دارم و کارنامه من نيز اين استعداد من را تاييد مي کند. مربي استقلال در پايان و در پاسخ به اين سوال که دوست دارد در چه تيم خارجي مربي گري کند بيان کرد: واقعيت مهم نيست. من فقط دوست دارم که در خارج مربي گري کنم. شايد باورتان نشود من بعد از باخت بارسلونا به چلسي، در همان سالي که چلسي قهرمان اروپا شد، ايميلي به گوارديولا نوشتم و جسارتکردم و در آن گفتم اگر فلان تغيير رادر بازي انجام مي دادي، نتيجه عوض مي شد. او هم در پاسخ به من نوشت، فکر ما به هم نزديک است. به نظر خودم هم بايد اين کار را ميکردم. به هر حال شايد روزي همين مسائل پلي براي مربي گري من درخارج شود.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
ارتش سرخ نيوز جديد ترين اخبار پرسپوليس و فوتبال ايران را در اختيار شما مي گذارد . نظر بگذاريد و براي استفاده از تمام امکانات وب ثبت نام کنيد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترس بازيکن پرسپوليس مقابل ملوان؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 654
  • کل نظرات : 39
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 65
  • آی پی دیروز : 59
  • بازدید امروز : 296
  • باردید دیروز : 126
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,680
  • بازدید ماه : 3,772
  • بازدید سال : 22,789
  • بازدید کلی : 207,737