loading...
ارتش سرخ نيوز
Admin بازدید : 135 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (0)

سرمربی استقلال می گوید خود را سرباز استقلال می داند و هیچ گاه سرمربی گری پرسپولیس را نخواهد پذیرفت.

او در پاسخ به این سوال که اگر فرض بگیریم دو سال بیکار باشیم و از پرسپولس پیشنهادی 10 میلیاردی به شما شود، آیا سرمربی گری این تیم را می پذیریدیا خیر، اظهار کرد: من الان در کمپ استقلال این را به شما می گویم که پرسپولیس را دوست دارم. این دو تیمسرمایه مملکتی هستند. همین الان ببینید چند نفر آدم در اینجا حاضر شدهاند. شاید اگر ما آن ها را راه نمی دادیم یا چنین فضایی وجود نداشت آن ها با آسیب های اجتماعی روبه رو می شدند. حضور تماشاگران در تمرین استقلال برای من نوعی باقیات الصالحات است. پرسپولیس هم همین شرایط را دارد اما اینکه مربیپرسپولیس شوم باید بگویم نه. شاید یک استقلالی من را دوست داشته باشد و با این کار من آهش من را بگیرد. برعکس این هم برای آقای دایی به نظرم صادق است. به هر حال من دوست دارم همیشه سرباز استقلال باشم. او در پاسخ به این سوال که برای جوانان باید چه کاری انجام شود، اظهار کرد: باید بستری حاکم شود که جوانان ما آسیب نبینند. سه چیز درمملکت ما اهمیت دارد، آرامش، امنیت و مسائل مالی. اگر هر سه اینها باشد از سوئیس هم بالاتر می رویم. من با آقای هاشمی جلسه داشتمو عده ای برایم حرف هایی درآوردند اماخدا شاهد است از مشکلات مالی مردمگفتم و تنها بحث آخرمان درباره ورزش بود. استقلال 68 سال قدمت دارد ولی واقعا این زمین شایسته استقلال است؟ میلیاردها تومان هزینه می شود تا یک برنامه تلویزیونی ساخته شود ولی استقلال و پرسپولیس به راحتی برای صداوسیما برنامه می سازند. 100 هزار نفر در بازی های این دو تیم حاضر می شوند و شما حساب کنید چند میلیون نفر بدون هیچ هزینه ای از برنامه های تلویزیون به خاطر بازی دو تیم استفاده می کنند. سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که آیا به سرمربی گری تیمملی فکر می کند؟ گفت: من الان فقط به استقلال فکر می کنم و دوست دارم با استقلال قهرمان آسیا شوم. البته استقلال در راهیابی تیم ملی به جام جهانی سهم داشت و اینرا نباید فراموش کرد. قلعه نویی در پایان و در پاسخ به این سوال که آقای قلعه نویی علی کجاست با خنده گفت: علی هم خوب است و در کاناداست. گفتنی است تماشاگران چندی از تیم های لیگ برتری از جمله گسترش فولاد تبریز در بازی های این تیم برابر استقلال شعار »رییس مافیا کیه / امیر قعه نوییه« را سر دادند که این اقدام آنها بازتاب بسیاری در رسانه ها داشت.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
ارتش سرخ نيوز جديد ترين اخبار پرسپوليس و فوتبال ايران را در اختيار شما مي گذارد . نظر بگذاريد و براي استفاده از تمام امکانات وب ثبت نام کنيد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترس بازيکن پرسپوليس مقابل ملوان؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 654
  • کل نظرات : 39
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 71
  • بازدید امروز : 88
  • باردید دیروز : 332
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 711
  • بازدید ماه : 5,089
  • بازدید سال : 24,106
  • بازدید کلی : 209,054