loading...
ارتش سرخ نيوز
Admin بازدید : 100 شنبه 26 مرداد 1392 نظرات (0)

: هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در مورد صحنه اخراجش در بازی با ملوان گفت: فغانی عادت دارد فقط به منکارت بدهد.

مهرداد کفشگری درباره پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل ملوان گفت: از این مسئله خوشحالم که پرسپولیس برنده بازی شد تا اثر کارت قرمز من کمرنگ شود. وی در خصوص صحنه ای که باعث اخراجش شد، اظهار داشت: زمانی که توپ از من جدا شد دو دل بودم که به سمت آن بروم یا نه؛ وقتی پایم را بالا بردم تا توپ را کنترل کنم رافخایی با سرعت سمتمن آمد و در آن شرایط معلوم بود کهبه من می خورد. آقای فغانی هم عادت دارد فقط به من کارت بدهد. هافبک پرسپولیس ادامه داد: من 2 سال در راه آهن بازی کردم و 5 کارت زرد گرفتم که همه آنها را فغانیبه من نشان داده است. دقیقه 10 بازی به ایشان گفتم کمی با من مدارا کن اما بازهم به من کارت نشان داد و این بار از زمین اخراجم کرد. این از شانس من بود که در روز خوبم نتوانم کامل برای پرسپولیس بازی کنم. کفشگری در خصوص موقعیتی که روییک ضربه شوت از دست داد، عنوان کرد: خودم یک لحظه احساس کردم دروازه باز شد اما نمی دانم به خاطر کیفیت پایین توپ ها ضربه من گل نشد یا بدشانسی. وی ضمن اشاره به این مسئله که تجربه اولین حضورش به عنوان بازیکن ثابت پرسپولیس بسیار خوب بوده تصریح کرد: همه چیز داشت خوب پیش می رفت که با اخراج نقشه هایم نقش بر آب شد. امیدوارم در بازی های بعدی این مسئله را جبران کنم. هافبک پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا علی دایی بین 2 نیمه در مورد اخراج با او صحبتی نکرد گفت: 2 سال است که افتخار شاگردی علی آقا را دارم و در این مدتهیچ وقت ندیدم ایشان تقصیرها را گردن بازیکن بیندازد. اتفاقا زمانی که داشتم از زمین خارج می شدم علی آقا گفت فدای سرت که اخراج شدی. بعد از این جمله انگار تمام غم ها از روی دوشم برداشته شد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
ارتش سرخ نيوز جديد ترين اخبار پرسپوليس و فوتبال ايران را در اختيار شما مي گذارد . نظر بگذاريد و براي استفاده از تمام امکانات وب ثبت نام کنيد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترس بازيکن پرسپوليس مقابل ملوان؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 654
  • کل نظرات : 39
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 77
  • آی پی دیروز : 59
  • بازدید امروز : 522
  • باردید دیروز : 126
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,906
  • بازدید ماه : 3,998
  • بازدید سال : 23,015
  • بازدید کلی : 207,963