loading...
ارتش سرخ نيوز
Admin بازدید : 178 شنبه 19 مرداد 1392 نظرات (0)

: هافبک تیم پرسپولیس گفت:در تبریز هیچ کسی من را با نام پیام صادقیان نمی شناسد بلکه می گویند پسر حسن صادقیان.

پیام صادقیان درباره اظهاراتش پس ازبازی مقابل مس درباره محمود یاوریعنوان کرد:واقعیتش این است که یک مسائلی از دوران حضورم در ذوب آهن در دلم مانده بود که واقعا اذیتم کرده بود.به همین دلیل پس از بازی خیلی عصبی بودم اما الان که چند روزاز آن مسابقه می گذرد می گویم بهتربود این طور حرف نمی زدم. وی ادامه داد:یاوری پیشکسوت فوتبال ایران است و حتما باید حرمتش حفظ شود.من هم قبول دارم مصاحبه تندی کردم.اینجا می خواهم بابت این حرفهایم از یاوری عذرخواهی کنم.این حرفی را که الان بیان کردم هم تصمیم خودم بود و کسی به من نگفت.سعی می کنم در آینده با تجربه تر رفتار کنم. هافبک پرسپولیس افزود:درست است سن من زیاد نیست اما بالا و پایینزندگی را زیاد دیده ام.من پدرم را در حالیکه سنم به 10 سال نرسیده بود از دست دادم و می دانم در این فوتبال فقط خوبی و خاطرات خوش و رفتار نیک است که می ماند.من که یادم نیست اما دوستان و آشنایان میگویند پدرم بازیکن بزرگی بوده است.چند روز پیش با آقا کریم باقری که همبازی پدرم بوده است صحبت می کردیم و او گفت که انگشت کوچک پدرت هم نیستی. وی ادامه داد:در تبریز هیچ کسی من رابا نام پیام صادقیان نمی شناسد بلکه می گویند پسر حسن صادقیان.مردم تبریز به پدرم لقب حسن زیکو را داده بودند.متاسفانه او درسن 35 سالگی به دلیل بیماری اماس از دنیا رفت.وقتی من اینطوری زندگی کرده ام و بزرگ شده ام جایی برای غرور نیست.سعی می کنم هیچوقت یادم نرود پسر آن پدر هستم. هافبک پرسپولیس درباره اینکه با توجه به علاقه اش به تبریز چرا پس از جدایی از ذوب آهن به تراکتورسازی نپیوست عنوان کرد:اتفاقا بحث خوبی مطرح شد.شاید بد نباشد هواداران تراکتورسازی بدانند که در آن مقطع اصلا پیشنهادی از سوی باشگاه تراکتورسازی به من نشد.قطعا اگر پیشنهاد می شد به آن فکر می کردم اما وقتی چنین بحثی نبوده است چرا باید مورد اعتراض برخی هواداران تراکتورسازی قرار بگیرم؟ صادقیان درباره بازی پرسپولیس مقابل سایپا گفت:این بازی هم مثل سایر مسابقات است.می رویم که پیروز شویم و امیدوارم نتیجه خوبی بگیریم.هر چند بازی آسانی در پیشنیست. وی درباره اینکه هدفش پس از حضور در پرسپولیس و تثبیت در ترکیب اصلی این تیم اظهار داشت:فعلا هدفمپرسپولیس است و بس.دوست دارم در کنار آن در تیم ملی هم مهره موثریشوم.البته در آینده به بازی در اروپا فکر می کنم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
ارتش سرخ نيوز جديد ترين اخبار پرسپوليس و فوتبال ايران را در اختيار شما مي گذارد . نظر بگذاريد و براي استفاده از تمام امکانات وب ثبت نام کنيد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترس بازيکن پرسپوليس مقابل ملوان؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 654
  • کل نظرات : 39
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 197
  • باردید دیروز : 541
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,122
  • بازدید ماه : 4,214
  • بازدید سال : 23,231
  • بازدید کلی : 208,179