loading...
ارتش سرخ نيوز
Admin بازدید : 148 پنجشنبه 17 مرداد 1392 نظرات (0)

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از هواداران و عاشقان این باشگاه خواست برای جذب محمدرضا خلعتبری به او کمک کنند.

محمد رویانیان ضمن تسلیت به محمد نوری کاپیتان قرمزپوشان به دلیل از دست دادن پدربزرگش اظهار داشت: بدون شک محمد نوری یکیاز بازیکنان با اخلاق و کامل فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس است که با تعصب مثال زدنی اش همیشه خالصانه برای پرسپولیس جنگیده و تأثیرات زیادی نیز در موفقیت این تیم داشته است. من به نوبه خودم به نوری با تعصب، ضایعه به وجود آمده را تسلیت عرضکرده و با او ابراز همدردی می کنم. اوبا وجود اینکه پدربزرگش را از دست داده بود اما در دیدار مقابل مس با مردانگی به میدان رفت و توانست دل هواداران را به دست بیاورد. وی در خصوص آخرین وضعیت خلعتبری و در پاسخ به سؤالی که آیا بالاخره دیروز شما با خلعتبری دیداری داشتید یا خیر، گفت: شب و روزم را برای جذب خلعتبری گذاشته امو دنبال پول هستم. من دیروز فقط دیدار با خلعتبری را تأیید نکردم چونشرایط طوری بود که تیم من باید چند ساعت دیگر مقابل مس بازی میکرد و نمی توانستم با این اخبار تمرکز بازیکنانم را به هم بزنم. وی افزود: من با خلعتبری دیدار خوبی داشتم از همین جا از تمام هواداران و عاشقان پرسپولیس می خواهم به منبرای جذب این بازیکن کمک کنند تا ان شاءلله خلعتبری به جای بازیدر فوتبال امارات، توانایی اش را در لیگ ایران به نمایش بگذارد. رویانیان تصریح کرد: همچنین از خلعتبری نیز انتظار همکاری دارم. او باید به ما نشان بدهد که عاشقانه دوست دارد به ایران و پرسپولیس بیاید که این موضوع را نشان داده، ماهم تمام تلاش خودمان را انجام می دهیم تا ببینیم خدا تا چند روز آینده چه می خواهد. بالاخره همه می دانند عجمان یک میلیون دلار برای خلعتبری می خواهد و به همین دلیل از هواداران و دوستداران پرسپولیس کمک می خواهم. امیدوارم که همه چیز ختم به خیر شود.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
ارتش سرخ نيوز جديد ترين اخبار پرسپوليس و فوتبال ايران را در اختيار شما مي گذارد . نظر بگذاريد و براي استفاده از تمام امکانات وب ثبت نام کنيد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترس بازيکن پرسپوليس مقابل ملوان؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 654
  • کل نظرات : 39
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 75
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 95
  • باردید دیروز : 100
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 1,282
  • بازدید ماه : 484
  • بازدید سال : 19,501
  • بازدید کلی : 204,449