loading...
ارتش سرخ نيوز
Admin بازدید : 163 چهارشنبه 23 مرداد 1392 نظرات (1)

قلعه نوییدر خصوص صحبت هایی که علیپور در مورد ممنوع الفعالیت بودن یکی از اطرافیانش )منصور عظیمی( مطرح کرده بود گفت:این شخص قبلا اشتباهاتی داشته ولی من به یک جوان کمک کردم که به جامعه برگردد و دیگر آن اشتباهات را نکرده و توبه کرده است.

. این صحبت ها ی قلعه نویی نشان دهنده ی گذشته سیاه و تاریک جناب مشاور می باشد. مطمئنا این گذشته به زدو بند های پشت پرده مربوط می شود اما اقای بزرگوار صرف توبه کردن گذشته ی ایشان پاک می شود؟ایا نباید نهاد های دولتی ورود کرده و با ایشان برخورد فانونی صورت گیرد؟از حرفای سرمربی پر مدعا و ارزشی!!!! تیم دوم پایتخت نتیجه میگیریم هر مجرمی با توبه و بدون برخورد قانونی از تمام اتهامات پاک و مبرا می شود! خنده دار است مگر نه؟ در قسمت دیگری از مصاحبه جناب قلعه نویی گفت: علیپور نه من را تهدید کرده و نه حرفی به من زده است. برخی از این آقایان دشمن قسمخورده من هستند که اگر کوچکترین مشکلی از من می دیدند نابودم می کردند. اما سوال من این است چطور این آدمها که در اطراف من هستند وقتیعسل و کت و شلوار برای برخی از آقایان می فرستادند مشکلی نداشتند؟! اما حالا که من باج نمی دهم این افراد منشوری هستند و ممنوع الفعالیت هستند و مفسد می شوند؟! اقای قلعه نویی اعتراف کرده که برای بعضی از مسوولین)شما بخوانید علی پور و عزیزمحمدی( عسل و کت و شلوار می فرستاده و به گفته خودشان به آنها باج میداده!و حالا که ه این کار را نمی کند میخواهند او را بزنند! اقای ارزشی اقای بزرگوار شما چرا به مسوول سازمان لیگ و کمیته اخلاق باج میداده اید؟چه مسائلی در پشت پرده بین شما جریان داشته است؟این دوستان برای شما چه خوش خدمتی میکرده اند؟ به حال این فوتبال باید گریست که سرمربی پرمدعای آن بدون ترس وواهمه از پشت پرده ها و زدو بند هایش می گوید و کک هیچ کس هم نمی گزد. خواسته ی همه ی هواداران واقعی فوتبال ورود نهاد های دولتی و برخوردبا پشت پرده هاست...

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ... در تاریخ 1392/05/24 و 2:46 دقیقه ارسال شده است

منبع ذکر شه


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
ارتش سرخ نيوز جديد ترين اخبار پرسپوليس و فوتبال ايران را در اختيار شما مي گذارد . نظر بگذاريد و براي استفاده از تمام امکانات وب ثبت نام کنيد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترس بازيکن پرسپوليس مقابل ملوان؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 654
  • کل نظرات : 39
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 104
  • باردید دیروز : 541
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,029
  • بازدید ماه : 4,121
  • بازدید سال : 23,138
  • بازدید کلی : 208,086