loading...
ارتش سرخ نيوز
Admin بازدید : 97 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (0)

روابط مدیرعامل و سرمربی باشگاه استقلال در روزهای اخیر بسار کمرنگ شده و دیگرارتباط مستقیمی بین دو طرفین برقرار نمی شود.این دو در موارد نیازبه مشورت یا هماهنگی از واسطه های رسمی باشگاه مثل میرشاد ماجدی یا علی امیری استفاده می کنندکه مورد وثوق و اعتماد طرفین قرار دارند. دیوار بی اعتمادی بین این دو بر سر مجتبی جباری آغاز شد.در شرایطی که فتح اله زاده بر اخراج بدون بازگشت جباری خبر می داد امیر بارها در مصاحبه هایش از بازگشت او یا انتظار خودش برای تغییر شرایط مربوط به جباری خبر می داد. آغاز رسمی دعوای این دو به مصاحبه امیر باز می گشت که در کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد سال بعد جباری باز می گردد. این مصاحبه غیرمنتظره با پاسخ تند علی فتح اله زاده مواجه شد که تاکید کرد کسی برای جباری دعوتنامه نفرستاده و هر وقت او از استقلال رفت جباری بازگردد. حمله به آل اشپورت و خشم حاجی همزمان با این مخالف خوانی بی سابقه این دو دو اتفاق دیگر روند و مسیر اختلاف و انشعاب این دو را شکل و قوت داد.اول حمله امیر قلعه نویی و علیپور به هم بود که سکوت فتح اله زاده را در پی داشت.البته فتح اله زاده در جلسه ای با علی امیری تاکید داشت که در ابتدای فصل به امیر قلعه نویی اطلاع داده که به اعضای کادر فنی وبازیکنان هشدار دهد که هیچ کس حق مصاحبه بر علیه آل اشپورت اسپانسر استقلال را ندارد و هر مصاحبه ای باعث 10 هزار دلار جریمه باشگاه خواهد شد. این جلسه پس از مصاحبه های رحمتی و ماجدی علیه محصولات آل اشورت صورت گرفت و فتح اله زاده از امیریخواست تا به قلعه نویی بگوید که اعضای کادر فنی و بازیکنان را توجیه کند تا دیگر علیه اسپانسر حرفی نزنند و تهدید کرد تمام جریمه ها را از قرارداد آنها کسر خواهد کرد. بلافاصله پس از این پیغام فتح اله زاده این خود امیر قلعه نویی بود که تمام قد وارد دعوا با آل اشپورت و فدراسیون فوتبال شد و دست اندرکاران ثبت این قرارداد را مافیا خواند.

اتفاقی که خشم و سکوت بی سابقهفتح اله زاده نسبت به سرمربی تیم خود را در پی داشت. حملات متقابل قلعه نویی و علیپور اگر حملات قلعه نویی به آل اشپورت باعث ایجاد تنش و بی اعتمادی فتح اله زاده به قلعه نویی شد، در عوض حملات شدید علیپور بهامیر قلعه نویی و سکوت فتح اله زاده هم سبب شد تا سرمربی تیم حملات رییس کمیته منشور به خود را از ناحیه مدیر عامل باشگاه بداند چه این دو رفقای نزدیک و صمیمی هستند ودوشنبه بعد از ظهرها با هم به سونای ساختمان لارستان می روند.امیر قلعه نویی انتظار داشت که رفاقت این دو سبب شود تا علیپور ازحملات مستقیم به امیر یا دوستانش دست بردارد اما فتح اله زاده که به توصیه علیپور از ورود به این دعوا خودداری کرده بود به سکوت خود ادامه داد تا به امیر ناراحتی خود از بابت مصاحبه هایش درباره جباری متذکر شود .او انتظار نداشت وقتی جباری در مصاحبه اش علنا اعلام کرده که مدیرعامل استقلال را با مشت زده ،امیر قلعه نویی خواهان بازگشت جباری در فصل آینده باشد. شایعه برکناری فتح اله زاده این وسط پخش شدن شایعه برکناری فتح اله زاده ،رویانیان و کفاشیان پس از رای آوردن وزیر ورزشنیز در تیره شدن روابط این دو نفر بی تاثیر نبود.حمایت نجف نژاد ازامیر قلعه نویی در دعوایش با علیپور _مثل حمایت امروز شهریاری از امیر در دعواهایش با آل اشپورت _ نوعی یارکشی به شود قلعه نویی در هیات مدیره را نشان می داد که از چشمان فتح اله زاده دور نماند. این وسط رای نیاوردن سلطانی فر درمجلس موقتا این بحث را غقب انداختاما سو تفاهمات به شکل عمیقی افزایش یافته. ادامه دعوا پس از بازی با بوریرام در هفته های اخیر فتح اله زاده در پاسخبه انتقادات امیر قلعه نویی تنها یک بار مصاحبه کرده و ضمن نادرست خواندن بخشی از مصاحبه های امیر جواب او را به پس از بازی چهارشنبه با تیم تایلندی عنوان کرده. امیر قلعه نویی اما مشخص نیست در این چند روز باقیمانده سکوت می کندیا دوباره به مصاحبه های خود ادامه می دهد.با این همه امکان برقراری ارتباط مستقیم این دو وجود دارد.رسم است که در شب قبل از بازی مدیرعامل در هتل محل اقامت تیم حاضر شود و به کادر فنی و بازیکنان روحیه دهد. منابع داخلی باشگاه از اختلاف افکنییکی از عوامل باشگاه در این دعوا خبر می دهد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
ارتش سرخ نيوز جديد ترين اخبار پرسپوليس و فوتبال ايران را در اختيار شما مي گذارد . نظر بگذاريد و براي استفاده از تمام امکانات وب ثبت نام کنيد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترس بازيکن پرسپوليس مقابل ملوان؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 654
  • کل نظرات : 39
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 74
  • آی پی دیروز : 59
  • بازدید امروز : 454
  • باردید دیروز : 126
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,838
  • بازدید ماه : 3,930
  • بازدید سال : 22,947
  • بازدید کلی : 207,895