loading...
ارتش سرخ نيوز
Admin بازدید : 72 شنبه 26 مرداد 1392 نظرات (0)
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دیشب به این فکر می کردم که انتظارات از من بالا رفته است اما من هنوز در همان پله اول هستم.امید عالیشاه اظهار داشت: با تصمیم علی دایی اولین باری بود که موفق شدم در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار بگیرم و خدا را صدهزار مرتبه شکر می کنم که توانستم جواب اعتماد دایی و هواداران را بدهم. این برایم یک دنیا ارزش دارد. وی افزود: اما از همین جا می گویم منکاری نکردم و تلاش همه بچه ها بود تا من در یک ریباند گل بزنم مابعد از 10 نفره شدن چهاربرابر همه دویدیم و خدا هم نتیجه زحمات را به ماداد. علی رغم اینکه ملوان تیم بدی نبود ولی ما می توانستیم به این تیم گل های بیشتری بزنیم. وی درباره اولتیماتوم دایی در رختکن به بازیکنان گفت: بنده خدا دایی پس از باخت مقابل سایپا تحت فشار بود اما به نظرم تهدید داییروحیه بچه ها را چند برابر کرد. جنگندگی را بیشتر کرد و نتیجه اش هم برد بود. وی درباره دومین ضربه اش که به تیر دروازه خورد نیز گفت: روزی ام نبود تا گل دوم را بزنم راضی ام به رضای خدا. همان یکدانه که 3 امتیازی بود زدم برایم کافی بود. من خیلی سعی کردم تا گل دوم را بزنم، اما قسمتم این بود تا توپبه تیر دروازه بخورد. مهاجم قرمزپوشان با اشاره به انتظارات بالا از این به بعد از خودش نیز گفت: می دانم که از این به بعد انتظارات از من بالا است. باور کنید دیشب تا صبح فکر همین مسئله بودم اما من هنوز روی پله اول هستم و هیچ کاری نکردم. کارم سخت است، انشاءالله بتوانم با کمک خدا، حمایت طرفداران و استفاده از تجربه دایی و بازیکنان خوب پرسپولیس باز هم برای این تیم موثر باشم. عزت و ذلت دست خداست اما بازیکن هم باید با تمام وجود تلاش کند. وی در مورد سقف آرزوهایش در پرسپولیس گفت: اول دوست دارم بههر نحوی که شده در قهرمانی پرسپولیس سهیم باشم، دوم اینکه می خواهم مسافر جام جهانی باشم و انشاءالله در مرحله پایانی می خواهم ازپرسپولیس لژیونر شوم. البته همه چیزدست خداست؛ شبانه روز تلاش خواهم کرد تا به هدفم برسم. من روز گذشته واقعا هواداران پرسپولیس من را شرمنده کردند و مطمئن باشندبا یک گل همه چیز برای من تمام نشده و در بازی های آینده به مراتب پرقدرت تر و با روحیه بهتری ظاهرخواهم شد.
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
ارتش سرخ نيوز جديد ترين اخبار پرسپوليس و فوتبال ايران را در اختيار شما مي گذارد . نظر بگذاريد و براي استفاده از تمام امکانات وب ثبت نام کنيد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترس بازيکن پرسپوليس مقابل ملوان؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 654
  • کل نظرات : 39
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 71
  • آی پی دیروز : 59
  • بازدید امروز : 400
  • باردید دیروز : 126
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,784
  • بازدید ماه : 3,876
  • بازدید سال : 22,893
  • بازدید کلی : 207,841