loading...
ارتش سرخ نيوز
Admin بازدید : 68 پنجشنبه 17 مرداد 1392 نظرات (0)

علی دایی پس از پیروزی تیمش مقابل مس کرمان در نشست خبری حاضر شد و گفت: ابتدا روز خبرنگار را به همه خبرنگاران تبریک می گویم و پیشاپیش عید سعید فطر را به همه مردم تبریک می گویم. فکر می کنم در نیمه اول بازی متعادلی داشتیم اما ما بهتر بودیم. در نیمه دوم با فشاری که روی دروازه مس آوردیم توانستیم به دو گل برسیم. از بازیکنانم تشکر می کنم که خیلی زحمت کشیدند. وی ادامه داد: لازم می دانم از هواداران خوب مان تشکر کنم که از دقیقه یکتا پایان بازی تیم خود را تشویقکردند. مطمئنا هرچقدر هواداران کنار ماباشند، می توانند ما را یاری دهند. اتحاد آن ها با ما می تواند به پرسپولیس کمک کند. در ادامه خبرنگاری به صحبت های یاوری که درباره بازی جوانمردانه مطرح شده بود اشاره کرد. دایی پاسخ داد: یاوری بزرگتر من است واحترامش برای من واجب است. ایشان به من سلام نظامی بدهند یا ندهند، من به ایشان احترام می گذارم. راجع به صحنه های مورد اشارهباید بگویم که ما زمین فوتبال را با جای دیگر اشتباه گرفته ایم. در همه جای دنیا این مسئله طبیعی است. دوست ندارم زیاد درباره بازی جوانمردانه صحبت کنم. مگر قانونی هست که چنین دستوری می دهد. اگر این طور باشد هر بازیکنی می تواندخود را زمین بزند تا حریف توپ را به بیرون بزند. فوتبال بازی مردانه است. تنیس نیست، دعوا و جنگ دارد. دایی ادامه داد: با اینکه احترام زیادی برای آقای یاوری قائلم نظر ایشانرا قبول ندارم. در ادامه خبرنگاری درباره خریدهای جدید پرسپولیس سوال کرد. دایی پاسخ داد: به نظر تلفیق بازیکنان قدیمیو جدید باعث شده که تیم نسبت به سال قبل بهتر بازی کند. اگر کمک و همدلی بازیکنان نباشد، نمیتوانیم گل بزنیم. کل مجموعه تیم است که گل می زند و گل نمی خورد.اگر نگاه کنید، من بر اساس کمبودها و نقاط ضعف پرسپولیس بازیکن گرفته ام و مطمئنم هنوز زمان می برد تا خوب شویم. این پرسپولیس هنوز کامل نیست. در آیندهحرف های بیشتری برای گفتن خواهیم داشت و بهتر بازی خواهیم کرد. احترام زیادی برای کارشناسان قائلم اما من مسئول تیم هستم و بهتر است اجازه دهند کارم را انجام دهم. دایی درباره شکسته شدن طلسم ناکامی های پرسپولیس مقابل مس تأکید کرد: بحث طلسم نیست ما بهتر بودیم و برنده شدیم.

وی در مورد گل نخوردن تیمش و ضعف گلزنی پرسپولیس گفت: بایدبه ما فرصت بدهید. یک روزه و بادو ماه تمرین نمی شود. باید بیشتر تمرین کنیم اگر در بازی قبل گل می زدیم الان 9 امتیازی بودیم. مطمئنا اگر گل بزنیم بهترمی شود. خدا رو شکر پرسپولیس دارد به هماهنگی خوبی می رسد. در ادامه خبرنگاری به دایی گفت: علی کریمی گفته شما در 90 می خواستدی داوری را تحت الشعاع قرار دهید و به هدف تان برسید.علی کریمی گفته او صدایش را بلند می کند تا کسی ایرادی از او نگیرد و نتیجه بگیرد و قاسم دهنوی را مامور زدنش کرده بود، عنوان کرد:احترام زیادی برای کریمی قائلم. او جزو بزرگان فوتبال ماست. اما من سوالی از شما دارم. اگر من در برنامه 90 صحبت کردم، هدفم دفاع ازحق پرسپولیس بود. اگر کسی ادعایپرسپولیسی بودن دارد از این صحبتها ناراحت نمی شود. من خیلی دوست داشتم که این مسئله را باز کنم اما به خاطر اینکه ایشان ثبات در حرف شان ندارند جواب شان را نمی دهم. بازی اول قرار بود علیه من شعار بدهند؛ سوال من این است که دلیل صحبت علیه من روز قبل از بازی چیست؟ او می توانست بعد بازی حرف بزند. ایشان ثبات در حرف هایش ندارد وجوابش را نمی دهماگر ثبات داشت یک روز خداحافظی نمی کرد که یک روز برگردد و نمیشود خیلی روی حرفش حساب کرد. وی ادامه داد:وظیفه من کمک به پرسپولیس است وتا روز آخر همین طور ادامه خواهم داد و از حق تیم دفاعمی کنم. ایشان اول ثبات پیدا کنند،یک روز خداحافظی نکنند و روز دیگر بازگردند و آن وقت صحبت کنند که این طور خیلی بهتر است. بهتر است هر کس درباره تیم خودش صحبت کند. آیا دیده اید که من درباره تراکتورسازی صحبت کنم؟ دایی درباره وضعیت محمدرضا خلعتبریهم گفت: دیشب با خلعتبری صحبت کردم. باید عزمی باشد که او را به ایران بیاوریم. فدراسیون فوتبال باید به این امر کمک کند. متاسفانه تیم عجمان حدود یک میلیون دلار می خواهد بنابراین باید به پرسپولیس کمک شود که او را به لیگ ایران بیاوریم تا در آن لیگ کذایی بازی نکند. سردار خیلی زحمت می کشد و من امیدوارم که بتوانیم خلعتبری را بیاوریم. در ادامه خبرنگاری به دایی گفت که نزدیکی پرسپولیس به صدر جدول توقع هواداران را بالا برده است. دایی پاسخ داد: وظیفه ماست که هواداران را خوشحال کنیم. اکنون سه هفته از لیگ گذشته و ما کار خاصی نکرده ایم. ما فوتبال مان را انجام میدهیم و روزهای سخت خواهد رسید. فعلا باید تلاش کنیم که امتیاز از دست ندهیم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
ارتش سرخ نيوز جديد ترين اخبار پرسپوليس و فوتبال ايران را در اختيار شما مي گذارد . نظر بگذاريد و براي استفاده از تمام امکانات وب ثبت نام کنيد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترس بازيکن پرسپوليس مقابل ملوان؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 654
  • کل نظرات : 39
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 71
  • آی پی دیروز : 59
  • بازدید امروز : 398
  • باردید دیروز : 126
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,782
  • بازدید ماه : 3,874
  • بازدید سال : 22,891
  • بازدید کلی : 207,839