loading...
ارتش سرخ نيوز
Admin بازدید : 71 جمعه 25 مرداد 1392 نظرات (0)

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من رضا نورمحمدی را زدم اما مثل اینکه او آهن خورده بود.

رضا حقیقی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پس از مصدومیت شدید از ناحیه زانو و دوری ازمیادین فوتبال اظهار داشت: در تمرینات روز پنجشنبه در صحنه ای با رضا نورمحمدی برخورد شدیدی داشتم که همان لحظه احساس درد کردم.اما گفتم شاید یک اسپاسم سادهاست و تمرینات را ادامه دادم. وی افزود: من عادت دارم در تمریناتم جدی باشم چون برایم تمرین و مسابقه تفاوت چندانی ندارد به همین دلیل سفت و سخت تمرین را ادامه دادم.وقتی به خانه آمدم درد زانویم شروع شد و باور کنید اصلا وضعیت خوبی نداشتم. حقیقی ادامه داد: وقتی برای نماز صبح بلند شدم زانویم وضعیت عجیبی داشت و به همین دلیل تصمیم گرفتم به پزشک مراجعه کنم و از زانویم MRIبگیرم که سپس متوجه شدم زانویم ازناحیه رباط دچار کشیدگی درجه دو و همان گرید دو شده و حداقل یک ماه بهدور از میادین هستم. هافبک قرمزپوشان تاکید کرد: باز هم می گویم خدا را صد هزار مرتبه شکر که وضعیتم بدتر نشد خواست خدا و قسمت من بود شاید اگر در تمرین اینطور نمی شد قسمتم اتفاق دیگری بود. راضی ام به رضای خدا. وی در پاسخ به این سوال که آیا از دست رضا نورمحمدی ناراحت هستی، یا خیر، گفت: من نورمحمدی را زدم. مثل اینکه او آهن خورده بود. چون خیلی سفت شده بود. به همین دلیل خودم مصدوم شدم. حالا چرا باید از نورمحمدی ناراحت باشم ؟ باز هم می گویم راضی ام به رضای خدای بزرگ و این قسمت من بوده و نمی شد کار دیگری انجام دهم. حقیقی در جواب به این پرسش که از این اتفاق ناراحت هستی یا خیر، گفت:بالاخره مصدومیت ناراحتی دارد اما انشاءالله خیلی زود برمی گردم خدا را شکر پرسپولیس بازیکنان جوان و جویای نامی دارد که همه منتظر فرصت برای خودنمایی هستند. قطعا این دوستان می توانند جای من را پر کنند. امیدوارم پرسپولیس بتواند با یک پیروزی مقابل ملوان باخت مقابلسایپا را فراموش کند تا با خیال راحت به بازی های بعدی فکر کنیم.

برچسب ها منبع : فارس ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
ارتش سرخ نيوز جديد ترين اخبار پرسپوليس و فوتبال ايران را در اختيار شما مي گذارد . نظر بگذاريد و براي استفاده از تمام امکانات وب ثبت نام کنيد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترس بازيکن پرسپوليس مقابل ملوان؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 654
  • کل نظرات : 39
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 186
  • باردید دیروز : 541
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,111
  • بازدید ماه : 4,203
  • بازدید سال : 23,220
  • بازدید کلی : 208,168