loading...
ارتش سرخ نيوز
Admin بازدید : 76 دوشنبه 21 مرداد 1392 نظرات (0)

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: متاسفانه شکست تلخی را مقابل سایپا تجربه کردیم اما باخت هم جزئی از فوتبال است.

مهرداد پولادی درباره آخرین وضعیتش اظهار داشت: خدا را شکر هر یک روز در میان با پزشکانم ملاقات می کنمو وضعیتم خوب است. انشاالله تا 12 روز دیگر پس از معاینات نهایی تکلیفم مشخص می شود. وی افزود: پس از معاینات انجام شده باید اعلام کنم که شرایطم از آن چیزی که فکر می کردم خیلی بهتر است و این موضوع برای من خبری بسیار خوبی است تا زودتر به میادین بازگردم که انشاالله این اتفاق می افتد. پولادی یادآور شد: خدا را شکر بخیههای پایم را کشیدم و فقط چند تایآنها مانده که در روزهای آینده از دست آنها هم خلاص خواهم شد. تا 12 روز دیگر اگر آتل پایم را باز کردم آن وقت تکلیف نهایی ام مشخص خواهدشد، ولی تا آن موقع باید با عصا باشم. وی در خصوص شکست پرسپولیس مقابل سایپا نیز گفت: متاسفانه شکست تلخی را کسب کردیم اما باخت هم جزئی از فوتبال است و باید زودتر به خودمان بیاییم و جبرانکنیم. ما می توانستیم در بازی روز گذشته در خارج از خانه به یک تساوی برسیم اما نشد. پولادی در پاسخ سوالی که چه موقع همراه پرسپولیس به میادین باز می گردی گفت: همه چیز دست خداست و منتظرم تا پزشکان به من مجوز لازم را بدهند. نباید الان ریسک کنم تا 12 روز دیگر آتل را باز می کنم اما تا آن موقع باز هم برای احتیاطعصا به دست خواهم بود. از همه هواداران و هر کسی که یاد من بودم سپاسگزارم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
ارتش سرخ نيوز جديد ترين اخبار پرسپوليس و فوتبال ايران را در اختيار شما مي گذارد . نظر بگذاريد و براي استفاده از تمام امکانات وب ثبت نام کنيد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترس بازيکن پرسپوليس مقابل ملوان؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 654
  • کل نظرات : 39
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 63
  • باردید دیروز : 541
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,988
  • بازدید ماه : 4,080
  • بازدید سال : 23,097
  • بازدید کلی : 208,045