loading...
ارتش سرخ نيوز
Admin بازدید : 85 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (1)

مدافع مصدوم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از حدود سههفته دیگر آتل پایم را باز می کنم و راه رفتنم شروع می شود.

مهرداد پولادی در خصوص آخرین وضعیت مصدومیتش اظهار داشت: خدا را شکر وضعیتم بهتر شده و فعلا دوران نقاهت را سپری می کنم. هر یک روز در میان به دیدار پزشکم میروم و مورد معاینه و بررسی قرار می گیرم. وی افزود: در کل جراحم از وضعیتم راضی است اما حالا باید ببینم خدا چه می خواهد چون راضیم به رضای اوو هر اتفاقی که او بخواهد برایم بیفتد اما روزهای سختی را پشت سر می گذارم. پولادی ادامه داد: اگر مشکل خاصی پیش نیاید به احتمال زیاد سه هفته دیگر آتل پایم را بر می دارم و راه رفتن را آغاز می کنم. امیدوارم که اتفاقخاصی برایم پیش نیاید. وی در پاسخ به این سوال که قرار بود بازیکنان پرسپولیس در بازی با ذوب آهن پیراهنی که عکس او حک شده بود را بپوشند اما این اتفاق رخ نداد، اظهار داشت: مثل اینکهلباس ها به دستشان نرسیده بود اماهمین که پرسپولیسی ها یاد من بودند برایم یک دنیا ارزش دارد و برای تیمم آرزوی موفقیت دارم. مهمنفس کار بود که خوشبختانه دل بچه ها به یاد من بود اما فکر کنم آن طوری که به من گفته اند در بازی با مس این اتفاق خواهد افتاد ولی در کل اگر این اتفاق بیفتد یا نیفتد بازهم من از پرسپولیسی ها صمیمانه سپاسگزارم و برای کمک به آنها لحظه شماری می کنم. پولادی در پایان در مورد بازی با ذوب آهن نیز گفت: پرسپولیس بازی به بازی بهتر می شود. فرصت های بسیار خوبی داشت اما با بدشانسی به گل تبدیل نشد. هر روز که می گذرد وضعیت پرسپولیس با توجه به اضافه شدننیروهای جوان بهتر خواهد شد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط nazanin jojo در تاریخ 1392/05/14 و 15:41 دقیقه ارسال شده است

ســــلام خوبـــــــي؟
وبــــلاگت خيلي باحالــــــه
من عاشـــــــــــق وبلاگــــت شدم
هــــر روز ســــــر ميزنم بهت

منــــــم يه انجمن دارم مياي؟عضو ميشي؟[ناراحت]
قبول ميکني؟[قلب]
منتـــــــــظر پيامت داخل انجمنم هستم زودي بيـــا
http://fun4me.ir


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
ارتش سرخ نيوز جديد ترين اخبار پرسپوليس و فوتبال ايران را در اختيار شما مي گذارد . نظر بگذاريد و براي استفاده از تمام امکانات وب ثبت نام کنيد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترس بازيکن پرسپوليس مقابل ملوان؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 654
  • کل نظرات : 39
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 541
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,960
  • بازدید ماه : 4,052
  • بازدید سال : 23,069
  • بازدید کلی : 208,017