loading...
ارتش سرخ نيوز
Admin بازدید : 297 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (0)

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همه بازیکنان همقسم شده اند تا ناکامی های قبلی را جبران کنند.

محمدرضا خانزاده درباره شرایط تیمشقبل از دیدار با مس کرمان اظهار داشت: شرایط خوبی داریم و آماده دیدار با مس کرمان هستیم. به نظر من دیدار چهارشنبه شب از دو دیدار قبلی ما راحت تر است. با این حالمس تیم خوبی است و امیدوارم در آزادی بتوانیم 3 امتیاز را مال خود کنیم. وی درباره نیمکت نشینی اش در بازی های قبلی عنوان کرد: پرسپولیس تیم بزرگی است و انشاءالله به همه بازی می رسد. با دایی صحبتی نمی کنم اما تلاش می کنم تا خودم را در تمرینات ثابت کنم. نیمکت نشینی برایم دشوار است اما در بازی های آینده شک ندارم به من هم بازی خواهد رسید. مداع تیم پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا فکر نمی کند با ادامه این روند موقعیتش در تیم ملی رااز دست بدهد، خاطرنشان کرد: انشاءالله این طور نمی شود. تازه اولفصل است و بازی های زیادی تا پایان باقی مانده است. خانزاده در پایان افزود: همه بازیکنان همقسم شده اند تا ناکامی های قبلی را جبران کنند. انشاءالله امسال بهترین عملکرد را خواهیم داشت و بهقهرمانی می رسیم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
ارتش سرخ نيوز جديد ترين اخبار پرسپوليس و فوتبال ايران را در اختيار شما مي گذارد . نظر بگذاريد و براي استفاده از تمام امکانات وب ثبت نام کنيد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترس بازيکن پرسپوليس مقابل ملوان؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 654
  • کل نظرات : 39
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 59
  • بازدید امروز : 129
  • باردید دیروز : 126
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,513
  • بازدید ماه : 3,605
  • بازدید سال : 22,622
  • بازدید کلی : 207,570