loading...
ارتش سرخ نيوز
Admin بازدید : 77 سه شنبه 29 مرداد 1392 نظرات (0)
ارتش سرخ نيوز : هافبک پرسپولیس معتقد است که در دو بازی اخیر تیمش عملکرد خوبی داشته ولی بنا به دلایلی بازی اش به چشم نیامده است.
Admin بازدید : 90 سه شنبه 29 مرداد 1392 نظرات (0)
ارتش سرخ نيوز : ۱- شب گذشته مرتضی حیدریمجری مشهور تلویزیونی، هنگام اجرای برنامه سیاسی»پایش« به شکلی ناگهانیبه بحث تلاش باشگاه پرسپولیس برای جذب محمدرضا خلعتبری ورود کرد و این مسله را به چالش کشید. او که به نظر نمی رسد اطلاعات کافی در مورد این پرونده ورزشی در اختیار داشته باشد، با اشاره به جلد یک روزنامه ورزشی که در آن از رقمپنج میلیارد تومان به عنوان هزینه انتقال خلعتبری یاد شده بود، به مخالفت با این جابهجایی پرداخت و به طعنه مدعی شد »دادن این پول ها ازبیت المال کار ساده ای است!« ۲- خب این خیلی خوب است که آقای حیدری بالاخره یاد بیت المال افتاده اند و نگران اموال عمومی هستند، اما به نظر می رسد نگرانی مزبور، هشت سال دیرتر از موعد گریبانآقای مجری را گرفته است. ما همه در این مدت دغدغه بیت المال داشتیم. همه مان نگران پول هایی بودیم که در دولت های نهم و دهم نیست و نابود شدند؛ از آنهایی که به مصارف بیهوده ای از قبیل برپایی همایش های ایرانیان خارج از کشور یا مراسم تجلیل از خادمان سفرهای نوروزی رسیدند، تا آنهایی کهمستقیما در جیب اختلاس گران گرامی به کانادا مهاجرت کردند. ما همه دلشوره داشتیم، اما از میان تمام ما، تنها عده انگشت شماری فرصت طرح این قبیل نگرانی ها را می یافتند که از قضا یکی از آنها، همین جناب مرتضی حیدری بود. رکورددار مصاحبه زنده با محمود احمدی نژاد اما، انگار در طول تمام این هشت سال هرگز به اندازه دیشب نگران بیت المال و موجودی آن نبود. او ساعت ها وقت گفتگو با رییس دولت پیشین را به تایید سخنان اوبا علامت های چشم و ابرو و تحویل دادن لبخندهای ملیح به مخاطبانش تلف کرد، بی آنکه از سرانجام فروش نفت در ثروتمندترین دولت تاریخ ایران بپرسد یا سری بکشد به سفرهای دسته جمعی و خانوادگی »دکتر« به ینگه دنیا. مرتضی حیدری در همه این مدت مستمعی بی آزار بود که شأن یک مجری پرسشگر تلویزیونی را تا سر حد بخشی از دکور صحنه تنزل می داد. احمدی نژاد گفت و او خندید، اما میلیون ها مخاطب در حسرت تنها یک سوال چالشی، تنها یک واکنش جسورانه که رییس قوه مجریه را به تکاپو بیندازد، سوختند و آب شدند. او حالا اما، درد بیت المال گرفته است؛ حالا که می توان با مبلغی شاید به اندازه هزینه جذب دو ستاره پوشالی، یک ایران و یک ایرانی را از ننگ حضور در لیگ امارات و تحملنام مجعولش وارهاند.
Admin بازدید : 72 سه شنبه 29 مرداد 1392 نظرات (0)
ارتش سرخ نيوز : همچنین تصاویری از بازی فوتبال در این جزیره زیبا آن هم با بازیکنانی که روی لباس هایشان نام ستارگان فوتبال جهان از جمله گنارو گتوزو، وین رونی و کریستیانو رونالدو نوشته شده بود، بسیار جالب توجه بود.
Admin بازدید : 93 سه شنبه 29 مرداد 1392 نظرات (0)
ارتش سرخ نيوز : مسئولان باشگاه پرسپولیس علی رغم برگزاری سه جلسه با عجمانی هابا این تیم برای جذب محمدرضا خلعتبری به توافق نرسیدند.
Admin بازدید : 113 سه شنبه 29 مرداد 1392 نظرات (0)

: تمرین امروز پرسپولیس در شرایطی برگزار شد که چند تن از پیشکسوتان این تیم نیز در جمع سرخپوشان حاضر و بابتاتفاقات و نتایج پرسپولیس به پرسپولیسی ها تبریک گفتند. تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 18 و 15 دقیقه امروز در ورزشگاه درفشی فر دنبال شد. در این تمرین ابتدا بازیکنان پرسپولیس بدن های خود را گرم کردند و سپس به آقاوسط و فوتبال دست گرمی در نیمه زمین با چهار دروازه پرداختند. البته در این تمرین دایی تأکید زیادی داشت تا بازیکنان به صورت تک ضرب بازی کنند. در تمرین امروز ضیا عربشاهی و محمد شافعی از پیشکسوتان تیم فوتبال پرسپولیس حضور داشتند و به سرخپوشان بابت نتایج چند روز گذشته تبریک گفتند. همچنین فارسی مهاجم سابق سایپا نیز در تمرین امروز حضور داشت و از روی نیمکت نظاره گر عملکرد سرخپوشان بود. *در تمرین امروز تمام بازیکنان پرسپولیس لباس های بنفش پوشیده بودند اما رضا حقیقی با پیراهن فسفری به دور زمین اختصاصی فقط دوید. *سید مهدی سید صالحی نیز دیگر مصدوم پرسپولیس است که تنها امروز با پزشک سرخپوشان به دور زمین دوید. *حمید علی عسگر در حاشیه تمرین امروز اعلام کرد که خودش را ممنوع المصاحبه کرده است. *یک مدرسه فوتبال از شیراز با لباس های زرد و حاشیه های قرمز در تمرین امروز حضور داشت، آنها با علی دایی و بازیکنان پرسپولیس عکس یادگاری انداختند و با شعارهایی آنها را تشویق کردند. این مدرسه فوتبالی ها همچنین یک پلاکارد با خود به ورزشگاه آورده بودند که روی آن نوشته شده بود پرسپولیس قهرمان قلب بچه های شیراز، دل های عقب مانده های ذهنی برای پرسپولیس می تپد. همیشه به یاد شما هستیم و شما هم به یاد ما باشید. *در تمرین امروز همچنین علی دایی با تأخیر حضور پیدا کرد. *یک معلول ولیچری نیز در تمرین امروز حضور داشت البته در کنار او حدود 10 پسربچه زیر 14 سال که عقب ماندگی ذهنی داشتند برای دیدار با سرخپوشان به درفشی فر آمده بودند. *پیام صادقیان امروز بدون مشکل پا به توپ شد و با قرمزپوشان به تمرین پرداخت. *محسن بنگر بابت مصاحبه ای که از زبان وی و علیه کی روش نوشته شده بود به انتقاد از خبرنگاران پرداخت، وی گفت هیچ مصاحبه ای علیه کی روش انجام نداده است. *در تمرین امروز برخی از اعضای کادر فنی و بازیکنان فرزندان خود رابه تمرین آورده بودند نکته جالب این است که بر تن این فرزندان پیراهن نیمار از بارسلونا، رونالدینو ورونالدو بود.

Admin بازدید : 184 سه شنبه 29 مرداد 1392 نظرات (0)

: از سوي فدراسيون فوتبال به تعدادي از بازيکنان پرسپوليس اعلام شد پاسپورت هايشان را به سفارت پرتغال تحويل بدهند چرا که به احتمال زياد آنها دعوت شدگان تيم ملي خواهند بود. به همين علت هشتبازيکن پرسپوليس به سفارت پرتغال رفتند و پاسپورت هايشان را ارائه دادند.

Admin بازدید : 256 سه شنبه 29 مرداد 1392 نظرات (0)

در روزهاي اخير خبرهاي ضد و نقيض درخصوص حضور يا عدم حضور خلعتبري در پرسپوليس بسيار شنيده شد. هر چندتوافق شفاهي مسئولان عجمان و پرسپوليس مهاجم سابق سپاهان را به ورودي پرسپوليس نزديك كرد اما عدم توافق در حساب و كتاب هاي مالي قطعيت درخصوص پرسپوليسي شدن خلعتبري را در ابهام فرو برده است. وضعيتي نه چندان شفاف كه حتي خود خلعتبري را نيز در بلاتكليفي محض قرارداده است. جلسه »خير« ناشناس با عجماني ها در حاليكه ابهام در پر ونده خلعتبري اهالي رسانه و كارشناسان را به آچمز برده و هر روز خبري تازه را رصد مي كنند، در امارات و شهر عجمان شرايطتا حد زيادي متفاوت است. در حاليكه عنوان مي شد محمد رويانيان شخصا براي مذاكره با طرف اماراتي راهي دوبي شده است، اما منابع نزديك به پرسپوليس از جلسه )الف – ي( همان خير ناشناس با مسئولان عجمان در شنبه شب خبر مي دهد. در واقع )الف– ي( خير ناشناس و به نوعي ناجي خلعتبري است كه با حفظ سمت بهعنوان نماينده باشگاه پرسپوليس نائل شده است. لايحه تخفيف 200 هزار دلاري یكي از اهم نكات مورد بحث در جلسه نماينده پرسپوليس با مسئولان عجمان درخواست تخفيف 200 هزار دلاري از سوي سرخپوشان بوده است. در حاليكه پيش از اين عنوان شده بود مسئولان عجمان رقمي پايين تر از يك ميليون دلار براي موافقت با جدايي خلعتبري را نخواهند پذيرفت با اين حال نماينده پرسپوليس با مطرح نمودن اين درخواست، خواهان كسر يك پنجم مبلغ كل بود. اما از آنجائيكه مديرعاملباشگاه عجمان در اين جلسه حاضر نبود، نمايندگان عجمان پس از توافق بر مفاد ديگر فسخ قرارداد خلعتبري عنوان كردند كه پس از مشورت با مديرعامل درخصوص درخواست تخفيف به طرف ايراني پاسخ نهايي را اعلام خواهند كرد و طبق توافق طرفين قرار شد تا 24 ساعت آينده )يعني شب گذشته( پاسخ نهايي باشگاه عجمان درخصوص تخفيف 200 هزار دلاري بهنماينده پرسپوليس اعلام شود. جلسه در رستوران مجلل س از توافقات اوليه درخصوص فسخ قرارداد خلعتبري، شب گذشته حول وحوش ساعت 21، جلسه اي سرنوشت ساز ميان نماينده پرسپوليس و مسئولان عجمان برگزار شد. جلسه اي حدودا 2 ساعتهدر يكي از مجلل ترين رستورانهاي عجمان كه طرفين مذاكره كننده در آن بهبررسي جوانب و جزييات جدايي خلعتبري از عجمان به گفتمان پرداختند.

Admin بازدید : 130 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)

خلعتبری با قراردادي يك ساله به ارزش يك ميليون دلار با عجمان قرارداد بسته بود. پس پرسپوليسي ها نبايد مبلغي كمتر از حدود 3 ميليارد تومان به او بدهند.

تعداد صفحات : 37

درباره ما
Profile Pic
ارتش سرخ نيوز جديد ترين اخبار پرسپوليس و فوتبال ايران را در اختيار شما مي گذارد . نظر بگذاريد و براي استفاده از تمام امکانات وب ثبت نام کنيد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترس بازيکن پرسپوليس مقابل ملوان؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 654
  • کل نظرات : 39
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 82
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 103
  • باردید دیروز : 100
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 1,290
  • بازدید ماه : 492
  • بازدید سال : 19,509
  • بازدید کلی : 204,457