loading...
ارتش سرخ نيوز
Admin بازدید : 63 شنبه 19 مرداد 1392 نظرات (0)

مهاجم مد نظر باشگاه پرسپولیس گفت: فعلا در رامسر هستم و با هماهنگی باشگاه عجمان به ایران آمدم.

از مدتها پیش بحث فسخ قرارداد محمدرضا خلعتبری با باشگاه عجمانامارات مطرح شده و پرسپولیسی ها سفت و سخت خواهان به خدمت گرفتن مهاجم ملی پوش باشگاه عجمان هستند. خلعتبری در خصوص اینکه به چه دلیل به ایران آمده است گفت: در آخرین بازی دوستانه ای که در امارات برایعجمان به میدان رفتم دچار آسیب دیدگی شدم و از ناحیه مچ پا احساس درد کردم. وی افزود: به همین دلیل با مشورت وهماهنگی باشگاه اماراتی به ایران آمدم و هم اکنون در رامسر در کنار خانواده ام حضور دارم و پایم را هم مداوا می کنم. خلعتبری در خصوص اینکه سرانجام تکلیفش با تیم اماراتی چه شد و آیا تصمیمی برای حضور و بازگشت به فوتبال ایران گرفته یاخیر گفت: فعلا در شمال کشور هستمو منتظر می مانم تا تکلیفم روشن شود. همانطور که پیش از این گفتم افتخار می کنم که در کشورم بازی می کنم ولی من یک فوتبالیست حرفه ام هستم و باید تا زمان روشن شدن وضعیتم به قراردادم پایبند بمانم ولی امیدوارم بهترین اتفاق برایم رخ دهد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
ارتش سرخ نيوز جديد ترين اخبار پرسپوليس و فوتبال ايران را در اختيار شما مي گذارد . نظر بگذاريد و براي استفاده از تمام امکانات وب ثبت نام کنيد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترس بازيکن پرسپوليس مقابل ملوان؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 654
  • کل نظرات : 39
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 59
  • بازدید امروز : 184
  • باردید دیروز : 126
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,568
  • بازدید ماه : 3,660
  • بازدید سال : 22,677
  • بازدید کلی : 207,625