loading...
ارتش سرخ نيوز
Admin بازدید : 53 شنبه 19 مرداد 1392 نظرات (0)

هافبک تکنیکی پرسپولیس که قبل از بازی با مس کرمان قول داده بود در این بازی گلزنی کند به وعده اش عمل کرد و اولین گل خودش را با پیراهن تیم سرخپوشان تهرانی بهثمر رساند.

او که بازیکن قابل اعتماد علی دایی است برخلاف دو هفته اول، در بازی با مس در ترکیب ثابت قرار گرفت و ثابت کرد که یکی از خریدهای خوب پرسپولیس در فصل جاری است. او از این گل و نمایشی که در بازی با مس داشت احساس رضایت دارد و البته از حمایت های علی دایی هم تشکر می کند. صادقیان به خبر آنلاین می گوید:»من در بازی با تراکتورسازی گل نزدم ولی پاس گل دادم، در بازی با ذوب آهن به تیر دروازه زدم و این بار نوبت گلزنی ام بود. به قول معروف تا سه نشه بازی نشه و خوشحالم که شروع خوبی در پرسپولیس داشتم. من اطمینان داشتم که گل می زنم و خوشبختانه این اتفاق افتاد.« او در مورد برد جنجالی پرسپولیس ادامه می دهد:»من بعد از بازی مصاحبه کردم و گفتم قرار نیست هر بازیکنی که در زمین مسابقه خودش رامی اندازد، ما تو را بیرون بزنیم. در آن صحنه ما قصد ضدحمله داشتیم و توپ در زمین حریف بود، از طرفی 40هزار تماشاگر منتظر بودند که ما جلو برویم.آنها هم قبول نمی کردند که ما توپ را به بیرون بزنیم.« صادقیان تاکید می کند:»بازیکنان پرسپولیس حواسشان به بازیکن مس نبود چون او در زمین ما به زمین افتاده بود. در ضمن از کجا معلوم که هر بازیکنی که خودش را به زمین می اندازد به معنای واقعی مصدوم شده باشد؟ من خودم اگر می دیدم که بازیکن حریف زمین افتاده توپ را بیرون می زدم ولی به هیچ عنوان بازیکن مس را ندیدم. در ضمن من فکر می کنم اگر در آن صحنه توپ را بیرون می زدیم، این موضوع اصلا برای هواداران پرسپولیس خوشایند نبود.« صادقیان در پاسخ به این سوال که بعد از بازی دایی به تو چه گفت می گوید:»ما با هم روبوسی کردیم. خدا را شکر چند روزی می شود که با دایی ترکی حرف می زنم و مقابلاو کمی راحت هستم. من قبل از بازی به او گفتم که گل می زنم و علی آقا هم گفت که شک نکن که گل می زنی. واقعا حال عجیبی داشتم وباید از لطف هواداران پرسپولیس و حمایت های علی دایی، کریم باقری، اعضای کادرفنی و بازیکنان تشکر کنم.« از صادقیان می پرسیم که فکر می کنی به تیم ملی دعوت شوی و او اینگونه جواب می دهد:»باور کنید در ذوب آهن نیز همین صادقیان بودم ولی نمی دانم چرا دعوت می شدم و خط می خوردم. من تلاش خودم را انجام می دهم و هر چه خدا بخواهد همان خواهد شد.«او در خصوص بازی یکشنبه مقابل سایپا هم حرف می زند:»بازی آسانی نیست ولی چون قهرمانی می خواهیم باید در بازی های بیرون از خانه هم برنده شویم. تلاش می کنیم تا به پیروزی برسی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
ارتش سرخ نيوز جديد ترين اخبار پرسپوليس و فوتبال ايران را در اختيار شما مي گذارد . نظر بگذاريد و براي استفاده از تمام امکانات وب ثبت نام کنيد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترس بازيکن پرسپوليس مقابل ملوان؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 654
  • کل نظرات : 39
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 63
  • آی پی دیروز : 59
  • بازدید امروز : 258
  • باردید دیروز : 126
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,642
  • بازدید ماه : 3,734
  • بازدید سال : 22,751
  • بازدید کلی : 207,699