loading...
ارتش سرخ نيوز
Admin بازدید : 57 یکشنبه 20 مرداد 1392 نظرات (0)

: مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بدن درد ناگهانی و شدید اجازه نداد پرسپولیس را همراهی کنم.

غلامرضا رضایی درباره علت غیبتش در ترکیب پرسپولیس برای بازی مقابل سایپا اظهار داشت: شرایطم بسیار خوب و همه چیز ایده آل بود اما ناگهان صبح روز گذشته دچار بدن درد شدیدی شدم و حتی نمی توانستم حرکت کنم. البته روز قبل نیز مشکلاتی برایم پیدا شد و با سرم و توصیه پزشکان بهتر شدم.ولی این بار مشکلم خیلی بد بود. وی افزود: به همین دلیل پس از گفتوگو با پزشکان و اجازه دایی به خاطر اینکه مشکل من به سایر بازیکنان سرایت نکند اجازه گرفتم که در خانه استراحت کنم و متاسفانه بازی با سایپا را که سر تا پا انگیزه بودم را از دست دادم. رضایی ادامه داد: خوشبختانه در حال حاضر وضعیتم بهتر شده اما واقعا نمی دانم چه اتفاقی افتاد. باید کاملا استراحت کنم تا برای تمرینات روزهای آینده و بازی بعدی مشکلی نداشته باشم که امیدوارم همینطور باشد. ضمنا برای پرسپولیس هم ازصمیم قلب آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم که بچه ها موفقیت های خود را ادامه دهند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
ارتش سرخ نيوز جديد ترين اخبار پرسپوليس و فوتبال ايران را در اختيار شما مي گذارد . نظر بگذاريد و براي استفاده از تمام امکانات وب ثبت نام کنيد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترس بازيکن پرسپوليس مقابل ملوان؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 654
  • کل نظرات : 39
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 96
  • باردید دیروز : 541
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,021
  • بازدید ماه : 4,113
  • بازدید سال : 23,130
  • بازدید کلی : 208,078