loading...
ارتش سرخ نيوز
Admin بازدید : 71 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (0)

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مصدومیتم در بازیگذشته فقط در حد یک گرفتگی ساده بود.

امید عالیشاه در مورد مصدومیتش اظهارداشت: در بازی روز گذشته متاسفانه دچار گرفتگی از ناحیه عضله شدم اما پس از 10 دقیقه مشکلم برطرف شد و مسئله خاصی نبود، به همین دلیل برای بازی با ملوان هیچ مشکلی ندارم. وی افزود: خوشبختانه شرایط خودم هم خوب است و منتظر هستم تا هر وقت که دایی صلاح بداند از کوچکترین فرصت بهترین استفاده را کنم. عالیشاه ادامه داد: درست است بازی مقابل سایپا باختیم و غافلگیر شدیم اما ما هنوز چند بازی در خانه داریم و نباید دلسرد شویم چون دنیا به آخر نرسیده، روزهای بسیار مهمی در اختیار ما است و باید بیشتر تلاش کنیم. این بازیکن خاطرنشان کرد: قطعا در نیم فصل دوم امتیاز گرفتن از حریفان به مراتب نسبت به نیم فصل اول سخت تر است و باید همین اول راه به بالا برسیم. وی در پایان یادآور شد: مطمئن باشید بر اثر مرور زمان و یک برد شرایط ما به وضعیت عادی برمی گردد و من نگران آینده با حضور دایینیستم. من امیدوارم که در بازی های بعدی با بردی که به دست می آوریم همه چیز را به شرایط اول برسانیم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
ارتش سرخ نيوز جديد ترين اخبار پرسپوليس و فوتبال ايران را در اختيار شما مي گذارد . نظر بگذاريد و براي استفاده از تمام امکانات وب ثبت نام کنيد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترس بازيکن پرسپوليس مقابل ملوان؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 654
  • کل نظرات : 39
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 99
  • باردید دیروز : 541
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,024
  • بازدید ماه : 4,116
  • بازدید سال : 23,133
  • بازدید کلی : 208,081