loading...
ارتش سرخ نيوز
Admin بازدید : 72 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (0)

: مدافع تيم پرسپوليس گفت:هرگز نا اميد نمي شوم و تمام تلاشم را مي كنمتا در آينده بازي كنم.

حمد رضا خانزاده درباره شكست تيمش مقابل سايپا عنوان كرد:به نظرم سايپا در نيمه اول بهتر بود وبه گل هم رسيد اما در نيمه دوم ما بهتر بوديم و فرصت هاي زيادي براي زدن گل داشتيم.واقعا حيف شد كه در اين مسابقه نتوانستيم امتياز بگيريم.اميدوارم در بازي هاي بعديجبران كنيم. وي درباره اينكه سيد جلال حسيني گفته بود فيرات در كنار زمين فحش مي داده است گفت:من چيزي در اين باره متوجه نشدم چون از آن منطقه دور بودم اما حتما چيزي بوده كه حسيني آن را مطرح كرده است. مدافع پرسپوليس درباره اينكه پس از گذشت 4 هفته از آغاز ليگ برتر هنوز به ميدان نرفته و آيا از اين روند نگراننيست اظهار داشت:نگران كه هستم اما به آينده اميدوارم.من بايد تمرينكنم و تمرين كنم. خانزاده درباره اينكه شايعه شده بود دايي به او گفته است امسال در پرسپوليس به او بازي نمي رسد گفت:براي افرادي كه اين شايعات را مي سازند متاسفم.چنين بحثي اصلا صحت ندارد.دايي كه نقش زيادي در فوتبال من داشته است بيايد بگويد كه بازي به تو نمي رسد؟چنين بحثي صحت ندارد.اميدوارم برخي دست از اين مسائل و حواشي بردارند.من با اميد و انگيزه بالايي به كارم ادامه مي دهم و اطمينان دارمحقم را مي گيرم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
ارتش سرخ نيوز جديد ترين اخبار پرسپوليس و فوتبال ايران را در اختيار شما مي گذارد . نظر بگذاريد و براي استفاده از تمام امکانات وب ثبت نام کنيد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترس بازيکن پرسپوليس مقابل ملوان؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 654
  • کل نظرات : 39
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 75
  • آی پی دیروز : 59
  • بازدید امروز : 490
  • باردید دیروز : 126
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,874
  • بازدید ماه : 3,966
  • بازدید سال : 22,983
  • بازدید کلی : 207,931