loading...
ارتش سرخ نيوز
Admin بازدید : 81 چهارشنبه 23 مرداد 1392 نظرات (0)

دبير ستاد رسيدگي به تخلفات حرفه اي گفت:حرفهاي مهمي دارم كه بعدا بيان مي كنم.

حجت الاسلام عليپور در گفت و گو با اوج درباره ممنوع الفعاليت بودن يكي از نزديكان سرمربي استقلال و اينكه قلعه نوعي گفته حالا كه باج نمي دهم آنها منشوري شده اند عنوان كرد:من به خاطر اينكه استقلال در حال حاضر جايگاه ملي دارد و بايد در ليگ قهرمانان آسيا حضور پيدا كند بحثيو پاسخي در اين زمينه ندارم.استقلال چندي ديگر بايد در مرحله يك چهارم نهايي ليگ قهرمانان به مصاف بوريرام تايلند برود و همه بايد كمككنيم تا نماينده جمهوري اسلامي ايران در اين رقابت ها موفق باشد. وي افزود:فعلا دوستان هر صحبتي كه مدنظرشان است مطرح كنند.من پاسخي ندارم و به آرامش استقلال كمك مي كنم.پس از اين بازي ها قطعا حرفهايي دارم كه با سند و مدرك بيان مي كنم كه ممكن است سيل بيايد و اين سيل افرادي را باخود ببرد.فعلا دوستان بتازند اما حرفهاي مهمي دارم كه بعدا مي زنم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
ارتش سرخ نيوز جديد ترين اخبار پرسپوليس و فوتبال ايران را در اختيار شما مي گذارد . نظر بگذاريد و براي استفاده از تمام امکانات وب ثبت نام کنيد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترس بازيکن پرسپوليس مقابل ملوان؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 654
  • کل نظرات : 39
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 91
  • باردید دیروز : 541
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,016
  • بازدید ماه : 4,108
  • بازدید سال : 23,125
  • بازدید کلی : 208,073