loading...
ارتش سرخ نيوز
Admin بازدید : 295 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (1)

ديروز تماسي با محسن خليلي داشتيم و مصاحبه کوتاهي با او کرديم. مي توانيد ان را در زير بخوانيد:

به گزارش خبرنگار ارتش سرخ نيوز ؛ محسن خليلي اين روز ها بدون تيم است هيچکس باورش نمي شد مهاجم محبوب سابق سرخ ها روزگارش اين شود و در 31 سالگي هيچ تيمي او را نخواهد . با او مصاحبه کوتاهي داشتيم مي گويد که دلش براي پرسپوليسي ها تنگ شده. از اوضاح و احوالش پرسيديم گفت: خدا رو شکر خوبم. پرسيديم اين فصل در چه تيمي بازي مي کند ؟ که محسن خليلي پاسخ داد: بدون تيم هستم ، تا نيم فصل صبر مي کنم و اگر پيشنهادي داشتيم به ان فکر مي کنم. در پايان گفت: سلام من را به همه پرسپوليسي ها برسانيد و بگويد دلم برايشان تنگ شده. و دوستشان دارم .

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط MOSTAFA در تاریخ 1392/05/29 و 15:29 دقیقه ارسال شده است

مشکل پرسپولیس در چند سال اخیر این بود که تمام کننده خوبی نداشت تا اینکه یه مهاجم خوب پیدا شد و هم خودش آقای گل شد و هم پرسپولیس قهرمان شد ای کاش زمینه ای فراهم میشد تا این بازیکن دوباره پرسپولیسی شود هیچ وقت یادم نمیره وقتی خلیلی با لباس مس به پرسپولیس گل زد و اشک ریخت این یعنی غیرت پرسپولیسی که الان کم مشاهده شده که بازیکنان پرسپولیس این خصوصیات را داشته باشن تا از پرسپولیس میرن میخوان به پرسپولیس گل بزنه و وقتی هم گل بزنن دیگه از خوشحالی سکته میکنن.


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
ارتش سرخ نيوز جديد ترين اخبار پرسپوليس و فوتبال ايران را در اختيار شما مي گذارد . نظر بگذاريد و براي استفاده از تمام امکانات وب ثبت نام کنيد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترس بازيکن پرسپوليس مقابل ملوان؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 654
  • کل نظرات : 39
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 59
  • بازدید امروز : 177
  • باردید دیروز : 126
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,561
  • بازدید ماه : 3,653
  • بازدید سال : 22,670
  • بازدید کلی : 207,618