loading...
ارتش سرخ نيوز
Admin بازدید : 60 شنبه 26 مرداد 1392 نظرات (0)
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در بازی مقابل ملوان و چند بازی گذشتههر وقت شوتی زدم و در آستانه ورود به گل بوده به سر و کله بازیکنان حریف خورده است. . غلامرضا رضایی ابتدا در خصوص بازیمقابل ملوان بندر انزلی و پیروزی مقابل این تیم اظهار داشت: با توجه به باختی که مقابل سایپا داشتیم بسیار آماده بودیم تا با یک برد دوباره به کوران حضور در جمع بالانشینان برگردیم و هر چه سریعتر شوک به وجود آمده را فراموش کنیم. وی افزود: ما مقابل ملوان جوان و با انگیزه به خوبی بازی را کنترل کردیم اما متاسفانه اخراج بازیکن ما کمی برنامه های تیمی را عوض کرد چون باید محتاط تر بازی می کردیم. رضایی تاکید کرد: اما بچه های ما در نیمه دوم به نظرم دوبرابر نیمه اول دویدند تا حدی که جای خالی یکبازیکن ما چندان حس نشد، ما هدفمان برد بود که به آن رسیدیم. وی خاطر نشان کرد: متاسفانه هفته قبل مریضی بدی گریبانگیر من شد و سه روز هم نتوانستم تمرین کنم. به همین دلیل طبیعی است که صددرصد آماده نبودم تا در ترکیب اصلی قرار بگیرم. اما امیدوارم با توجه به اینکه در نیمه دوم به میدانآمدم جواب اعتماد کادر فنی را داده باشم. وی در خصوص عدم گلزنی خودش نیز گفت: ما باید در بازی مقابل ملوان حداقل سه یا چهار گل بدون غرور و این حرف ها می زدیم اما نشد. من گلزنی را دوست دارم اما متاسفانه هر وقت شوتی می زنم با خوردن به سر، پا و کله حریف وارد دروازه حریفنمی شود، نمی دانم قسمتم چیست؟! در بازی مقابل ملوان قبل ازاینکه عالیشاه گل را بزند در شرایطیکه تعادل و سوار توپ نبودم به سمت دروازه حریف شوت زدم وحتی توپ هم در آستانه گل شدن بود اما ناگهان به پشت کله حریف خورد اما خدا را شکر مقابل پای عالیشاه افتاد. مهم برد پرسپولیس بود. مهاجم قرمزپوشان درباره عملکرد خطوط دفاعی نیز تاکید کرد: ما کل تیم از نفر اول خط حمله گرفته تا درون دروازه در ساختار دفاعی خوب کارمی کنیم و مزدش هم گل نخوردن است و در بازی مقابل سایپا به نظرم آن شوت ما را غافلگیر کرد ولیهمه چیز تمام شده و باید به بازیهای بعدی فکر کنیم. ما شب گذشته در نیمه اول کمی خوب نبودیماما در نیمه دوم بهتر شدیم و من معتقدم می توانیم باز هم بهتر بازی کنیم.رضایی درباره درخشش جوانان و سختیکار خودش نیز گفت: خدا را صد هزار مرتبه شکر که جوانان در پرسپولیس می درخشند این برای من جای بسیارخوشحالی دارد. من هم مطمئن باشید تمام تلاشم را می کنم تا بتوانم به پرسپولیس کمک کنم .هدف من سربلندی پرسپولیس است البته چون می خواهم به جام جهانی هم بروم سعی می کنم در بازی های بعدی طلسم گل نزدنم را بشکنم. وی در پایان درباره حمایت هواداران نیز گفت: هواداران نیاز به تعریف و تمجید من ندارند، آنها به خوبی فوتبال را می فهمند و حمایتشان در شب گذشته باعث شد تا بازیکنانفعل خواستن را خوب صرف کنند. البته اتفاقاتی مانند قطعی برق هم افتاد که آن هم دیگر به ورزشگاه ربط داشت نه به ما ولی در کل به نظرمبرد مقابل ملوان که ما را در بالای جدول نگه داشت خیلی زود باید فراموش شود چون راه سختی را در پیش داریم.
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
ارتش سرخ نيوز جديد ترين اخبار پرسپوليس و فوتبال ايران را در اختيار شما مي گذارد . نظر بگذاريد و براي استفاده از تمام امکانات وب ثبت نام کنيد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترس بازيکن پرسپوليس مقابل ملوان؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 654
  • کل نظرات : 39
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 72
  • آی پی دیروز : 59
  • بازدید امروز : 420
  • باردید دیروز : 126
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,804
  • بازدید ماه : 3,896
  • بازدید سال : 22,913
  • بازدید کلی : 207,861