loading...
ارتش سرخ نيوز
Admin بازدید : 66 شنبه 26 مرداد 1392 نظرات (0)

: مدافع پرسپولیس با رفع مصدومیتش دوست دارد به داربی رفت لیگ سیزدهم برسد.

مهرداد پولادی درباره آخرین وضعیت مصدومیت خود اظهار کرد: خوشبختانه شرایط پایم خوب است. پزشکان هم از روند بهبود مصدومیت رضایت دارند و ان شاءالله می توانم در همین هفته آتل پایم را باز و کار با وزنه را شروع کنم. بعد از این که کار با وزنه را شروع کردم، تمرین های اختصاصی را کنار تیم آغاز می کنم وبستگی به نظر پزشکان تیم داردکه چه زمانی به تمرین های گروهی وارد شوم. پولادی در پاسخ به این سوال که فکر می کند به داربی می رسد یا خیر، گفت: البته زمان داربی هنوز معلومنیست اما من هم مثل هر بازیکنی دوست دارم در این بازی حضور داشته باشم. باید ببینم شرایطم چطور پیش می رود. خیلی دوست دارم که دراین بازی به پرسپولیس کمک کنم. مدافع پرسپولیس درباره پیروزی این تیم مقابل ملوان هم گفت: خدا را شکر می کنم که 10 نفره توانستیم ملوان را ببریم، این سه امتیاز برای ماندن در کورس مدعیان خیلی مهم بود. بازیکنان بعد از اخراج کفشگری واقعا تلاش کرده و با حمایت خوب هواداران سه امتیاز را بهنام پرسپولیس کردند. وی درباره مصدومیت رضا حقیقی هم به ایسنا گفت: خیلی ناراحت شدم که رضا دچار مصدومیت شد. او بازیکن آینده داری است اما خوشبختانه بازیکنان جایگزین خوبی داریم که می توانند جای او را پر کنند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
ارتش سرخ نيوز جديد ترين اخبار پرسپوليس و فوتبال ايران را در اختيار شما مي گذارد . نظر بگذاريد و براي استفاده از تمام امکانات وب ثبت نام کنيد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترس بازيکن پرسپوليس مقابل ملوان؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 654
  • کل نظرات : 39
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 201
  • باردید دیروز : 541
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,126
  • بازدید ماه : 4,218
  • بازدید سال : 23,235
  • بازدید کلی : 208,183