loading...
ارتش سرخ نيوز
Admin بازدید : 87 دوشنبه 21 مرداد 1392 نظرات (1)

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: شخصاً از علی دایی آقای گل جهان خواسته ام تا جواب کریمی را ندهد.

، محمد رویانیان در خصوص اظهارات علی کریمیاظهار داشت: این موضوع باید هرچه سریع تر ختم به خیر شود. در حال حاضر دایی سرمربی تیم ما استو آنهایی که در این تیم پستی ندارند نباید حرف بزنند. شاید من هم فردا درپرسپولیس نباشم به همین دلیل حق ندارم در این باره صحبتی کنم. وی افزود: ما باید حرمت ها را رعایت کنیم و من شخصاً از علی دایی آقای گل جهان خواهش کردم به عنوان بزرگ فوتبال ایران درباره کریمی حرفو واکنشی نشان ندهد. رویانیان ادامه داد: من از دایی خواستم سنگینی خود را حفظ کند و از دوستان دیگر هم می خواهم الآن که در پرسپولیس نیستند در مورد این حاشیه که سالهاست بلای خانمان سوز پرسپولیس است و باید قطع شود اظهار نظر نکنند. این موضوعی است که به پرسپولیس لطمه می زند و قطعاً دودش به چشم تیم خواهد رفت. ما باید کاری کنیم که به جای این صحبت ها به موفقیت پرسپولیسکمک شود به همین دلیل من از علی دایی خواهش کردم که به هیچ عنوان پاسخی به اظهارات برخی آقایان ندهد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط پدرام در تاریخ 1392/05/22 و 0:49 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست من
وب جالبي داري ، منم يه وب تازه تاسيس دارم.
اگه با تبادل لينک يا تبادل بنر موافقي با من تماس بگير.
tavakolipedram@yahoo.com
tech-worlds.tk


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
ارتش سرخ نيوز جديد ترين اخبار پرسپوليس و فوتبال ايران را در اختيار شما مي گذارد . نظر بگذاريد و براي استفاده از تمام امکانات وب ثبت نام کنيد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترس بازيکن پرسپوليس مقابل ملوان؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 654
  • کل نظرات : 39
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 72
  • آی پی دیروز : 59
  • بازدید امروز : 425
  • باردید دیروز : 126
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,809
  • بازدید ماه : 3,901
  • بازدید سال : 22,918
  • بازدید کلی : 207,866