loading...
ارتش سرخ نيوز
Admin بازدید : 66 شنبه 26 مرداد 1392 نظرات (0)

امید عالیشاه می گوید در بازی پرسپولیسبرابر ملوان کار شاقی نکرده و وظیفه معمولی یک مهاجم را انجام دادها ست.

مهاجم پرسپولیس درباره پیروزی این تیم برابر ملوان در هفته پنجم لیگ برتر، اظهار کرد: فقط می توانم خدا را شکر کنم. دیشب بعد از این که 10 نفره شدیم شرایطمان سخت شده بود، اما در بین دو نیمه دایی با ما صحبت کرد و حرف هایی زد کهانگیزه ما را چند برابر کرد. همه بازیکنان هم در طول نیمه دوم دو، سه برابر دویدند. وی ادامه داد: من معتقدم که در هر دو نیمه خوب بازی کردیم. جدا از این که خودم در پرسپولیس بازی می کنم این را می گویم. ما در نیمه اول هم خوب بازی کردیم، اما موقعیت 100 درصد نتوانستیم ایجاد کنیم. با این حال در نیمه دوم آنقدر خوب بودیمکه چند فرصت خیلی خوب داشتیم، اما فقط یکی از آنها به گل رفت. باز هم خدا را شکر که بازی را بردیم و توانستیم دل هواداران را شادکنیم. عالیشاه درباره صحبت دایی بین دو نیمه که به بازیکنان پرسپولیس که گفته بود " اگر بازی را نبردید به رختکن نیایید" گفت: دایی بعد ازبازی با سایپا که باختیم تحت فشار بود و خودتان هم دیدید که در روزنامه ها چقدر روی او فشار آوردند. ضمن این که هواداران زیادی برای دیدن این بازی به ورزشگاه آمده بودند و بد بود که آنها را خوشحال به خانه نفرستیم. وی درباره عملکرد خوب خود در این بازی گفت: من کار شاقی نکردم و فقط یک ریباند را تبدیل به گل کردم. بالاخره وظیفه مهاجم هم همین است که اگر تک موقعیتی را به دست می آورد آن را به گل تبدیل کند. مهاجم جوان پرسپولیس درباره اهداف خود در این تیم، گفت: تشخیص دایی بود که از هفته پنجم به ترکیب اصلی راه پیدا کنم. اول از هر چیز دوست دارم که امسال با پرسپولیس قهرمان شوم و بعد به تیم ملی راه پیدا کنم. من تلاش خودم را می کنم و باقی ماجرا به صلاحدید کادر فنی بر می گردد. وی افزود: قراردادم با پرسپولیس دو ساله است. یکی از اهداف بزرگ منهم حضور در جام جهانی به همراه تیمملی است و دوست دارم اگر خدا خواست از پرسپولیس ترانسفر شوم و به یک لیگ خوب در اروپا بروم. عالیشاه درباره این که پرسپولیس تا هفته نهم از تهران خارج نمی شود، گفت: فرصت خوبی است برای ما که امتیاز بازی های خانگی را به دست بیاوریم. من مطمئنم که این موضوع با ادامه یافتن حمایت هواداران که دیشب واقعا سنگ تمام گذاشتند، دور از دسترس نخواهد بود.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
ارتش سرخ نيوز جديد ترين اخبار پرسپوليس و فوتبال ايران را در اختيار شما مي گذارد . نظر بگذاريد و براي استفاده از تمام امکانات وب ثبت نام کنيد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترس بازيکن پرسپوليس مقابل ملوان؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 654
  • کل نظرات : 39
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 58
  • باردید دیروز : 541
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,983
  • بازدید ماه : 4,075
  • بازدید سال : 23,092
  • بازدید کلی : 208,040