loading...
ارتش سرخ نيوز
Admin بازدید : 88 شنبه 26 مرداد 1392 نظرات (0)

مدافع تیمفوتبال پرسپولیس گفت: خوب نیست در حین بازی برق ورزشگاه قطع می شود.

سید جلال حسینی در خصوص مصدومیت قبل از بازی اش گفت: من در طول هفته گذشته و مخصوصا پس از شکست مقابل سایپا خیلی خوب تمرین کردم اما متاسفانه شب قبل از بازی وضعیتم بسیار بد شد. وی افزود: با تشخیص پزشکان با متخصصان مشورتی کردم، چون آنها به من مجوز بازی دادند اما با درد بازی کردم و حتی رضا نورمحمدی آماده بود تا اگر من وضعیتم بهتر نشد در ترکیب جایم را بگیرد اما خدا را شکر همه چیز تمام شد و من هم بازی کردم. حسینی ادامه داد: ما پیروزی خوبی را مقابل ملوان کسب کردیم و حالا بعد از خوشحالی 24 ساعته باید خوب ریکاوری و استراحت کنیم تا به بازی سخت نفت فکر کنیم. حسینی یاد آور شد: در بازی مقابل نفت قطعا شناخت گلمحمدی از پرسپولیس و دستیارانش خطرناک است.گل محمدی شناخت کافی از ما دارد و باید فکری به حال این موضوع بکنیم. ما بازی بسیار سختی داریم و امیدوارم مثل بازی با ملوان در نیمه دوم با دوندگی همهچیز را ثابت کنیم. وی در مورد گل نخوردن در بازی روز گذشته نیز گفت: من به دنبال آمار و ارقام نیستم، اگر در بازی با سایپا گل خوردیم همه مقصر بودند و اگر گلهم نخوردیم همه تلاش کردند. ما بایدبه فکر روند موفقیت تیم باشیم. حسینی درباره قطع برق ورزشگاه نیزگفت: این اولین بار بود که این صحنه را در فوتبال دیده بودم البته بعد یک خبرنگار به من گفت این برای سومین بار است این اتفاق می افتد. بالاخره ما شاید در آینده میزبان جام ملت های آسیا باشیم و بازی های بین المللی در ایران داریم،خوب نیست این اتفاق ها برای ما بیفتد و باید از آنها پیشگیری کنیم. مدافع قرمزپوشان درباره 10 نفره شدنپرسپولیس در بازی برابر ملوان نیزیاد آور شد: بالاخره بر اثر یک برخورد این اتفاق افتاد و بازیکن ما اخراج شد، اما در نیمه دوم بچه ها خیلی خوب به خودشان آمدند و در قبال حرف های دایی واکنش نشان دادند. پس از باختی که آوردیم فشارهای زیادی به تیم آمد ولی خدا را شکر با این برد خیلی از مسائل جبران شد اما در ادامه راه ما کار سختی داریم و باید با قدرت بیشتر به میدان برویم و هرگز حریفان را دست کم نگیریم. کارمان بسیار سخت است ولی مطمئن هستم که با سعی و تلاش زیاد مشکلی پیش روی ما نخواهند ماند و می توانیم به خواسته خود برسیم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
ارتش سرخ نيوز جديد ترين اخبار پرسپوليس و فوتبال ايران را در اختيار شما مي گذارد . نظر بگذاريد و براي استفاده از تمام امکانات وب ثبت نام کنيد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترس بازيکن پرسپوليس مقابل ملوان؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 654
  • کل نظرات : 39
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 68
  • آی پی دیروز : 59
  • بازدید امروز : 337
  • باردید دیروز : 126
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,721
  • بازدید ماه : 3,813
  • بازدید سال : 22,830
  • بازدید کلی : 207,778