loading...
ارتش سرخ نيوز
Admin بازدید : 263 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (0)

: هافبک پرسپولیس گفت: فعلا در خانواده ای جدید هستم و باید تمام تلاش خود راکنم تا به ترکیب اصلی برسم.

پیام صادقیان در خصوص توقف پرسپولیس مقابل ذوب آهن اظهار داشت: به نظرم نیمه اول نه برای ما خوب بود و نه ذوب آهن. هر دو تیم کمی محتاط بازی کردند و بیشتر به دنبال محک زدن همدیگر بودند. البته تیم ما بهتر از حریف بود و یکی دو موقعیت نصف و نیمه داشت که حتی یک توپ هم به تیر آنها خورد. وی افزود: در نیمه دوم شرایط تغییر کرد و پرسپولیس سوار بازی شد. ما فرصت های متعدد گلزنی داشتیم که با بدشانسی به بیرون رفت. هرچقدر تلاش کردیم نتوانستیم به گل برسیم و فکر می کنم این بدترین بدشانسی ما بود. در نیمه دوم واقعا هرکاری خواستیم کردیم و فقط گل نزدیم که امیدوارم در بازی های بعدی این بدشانسی هم از بین برود. هافبک فصل پیش ذوب آهن در خصوص رویارویی با تیم سابق خود تصریح کرد: من تلاشم را می کنم اما متاسفانه بدشانسی می آورم و توپ هایم گل نمی شود. این مشکلرا من در ذوب آهن هم داشتم اما امیدوارم دربازی های بعدی این مشکلحل شود. فکر می کنم در دقایقی که بازی کردم، عملکردم خوب بود و ضربه آزادم با بدشانسی به تیر خورد. صادقیان در خصوص اظهارات ابراهیمیمدیر عامل تیم ذوب آهن مبنی بر اعتبار نداشتن قرار داد او با پرسپولیس را تکذیب کرد و گفت: من از سازمان لیگ استعلام گرفتم و مشکلی برای بستن قرارداد با پرسپولیس نداشتم. قرارداد من با ذوب آهن تمام شده بود و به پرسپولیس پیوستم. وی در مورد تشویق های هواداران ذوب آهن تاکید کرد: از تمام هواداران ذوب آهن تشکر می کنم و اگر واقعیت را بخواهید از آن ها غیر از این انتظار نمی رفت. من بازیکنی هستم که از نوجوانی فوتبال را در این جا آغاز کردم و با این هواداران زندگی کردم. همه آن ها را دوست دارم و دلم برای آنها تنگ می شود. هافبک پرسپولیس در مورد بازگشت خود به ذوب آهن گفت: فعلا من در اختیار تیم پرسپولیس ام و فقط بهپیشرفت این تیم فکر می کنم. برای این حرف ها زمان نیاز است. مهم این است که فعلا در خانواده ای جدید هستم و باید تمام تلاش خود را کنم تا به ترکیب اصلی برسم. صادقیان در خصوص بازی با مس کرمان اظهار داشت: مس از سرمربی باتجربه و کاربلدی سود می برد که کار کردن با این مربی را تجربه کردهام. آنها تیم خوبی دارند و برای ا

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
ارتش سرخ نيوز جديد ترين اخبار پرسپوليس و فوتبال ايران را در اختيار شما مي گذارد . نظر بگذاريد و براي استفاده از تمام امکانات وب ثبت نام کنيد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترس بازيکن پرسپوليس مقابل ملوان؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 654
  • کل نظرات : 39
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 59
  • بازدید امروز : 130
  • باردید دیروز : 126
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,514
  • بازدید ماه : 3,606
  • بازدید سال : 22,623
  • بازدید کلی : 207,571