loading...
ارتش سرخ نيوز
Admin بازدید : 105 شنبه 26 مرداد 1392 نظرات (0)

غلامرضا رضايي كه در سي دقيقه پاياني بازي با ملوان به ميدان آمد روي تنها گل بازي تاثير مستقيم داشت و پاس تودر زيباي براي سيد صالحي فرستاد تا زمينه ساز گلزني عاليشاه شود.او يك بار هم بدشانس بود كه بعد از ضربه او توپ روي خط دروازه به سر سالارزاده خورد و گل نشد.

رضايي كه با وجود بيماري به اين بازي رسيد درباره شرايطش مي گويد:»روز پنجشنبه قرص خوردم و تمرين كردم.خوشبختانه تمرين سبك بود و مشكلي برايم ايجاد نشد .الان هم شرايطم خوب است و مشكلي ندارم.« وي درباره اعتراض ملواني ها به آفسايدبودن سيد صالحي قبل از گل بازي مي گويد:»من كه درست نديدم اما بعيد مي دانم آفسياد باشد.« رضايي در خصوص صحبت هاي دايي قبل از حضورش دربازي مي گويد:»حرف خاصي نبود.علي آقا گفتجاي چه كسي به بازي مي روي و بايد چه كاركني.گفت برو تلاشت رابكن.همين.« مهاجم شماره 10 پرسپوليس درباره برخي سوال هايي كه از او درباره موقعيتش در تركيب اصلي پرسپوليسمي شود،مي گويد:»واقعا از بعضي سوال ها خنده ام مي گيرد.بعضي ها بدون اطلاع كافي از شرايطم و اينكه چرا در بازي قبلي حضور نداشتم سوال مي كنند.يكسري هنوز نمي دانندمن بازي قبلي مريض بودم و بيرون نشستم.« وي ادامه مي دهد:»فوتبال همين است.نمي شود كه همه بازي ها فيكس باشي .در ورزش هميشه رقابتوجود دارد و نمي توان همه بازيكنان را فيكس بازي داد.من يك هفته مريض بودم و خدا را شكر الان سلامتي ام را به دست آورده ام.يك اتفاق خوب هم در اين بازي افتاد كه ماده نفره برديم.من هم كمك كردم و خوشبختانه خوب بازي كرديم.ان شاءالله اين روند ادامه خواهد داشت ضمن اينكه باز هم تاكيد مي كنم رقابت هميشه هست .مثل همه جاي دنيا و من هم به كارم ادامه مي دهم.« رضايي در خصوص بازي در ورزشگاه تختي مقابل نفت تهران مي گويد:»من خودم چند بار با پرسپوليس و تيم ملي در اين ورزشگاه بازي كرده ام.در ضمن فكر مي كنم چمن تختي هم خيلي خوب باشد .از طرفي مطمئنم هواداران ما آنجا هم مي آيند و حمايت مي كنند.با اينكه كار سختي داريم اما اميدوارم روندبردهايمان ادامه پيدا كند.«

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
ارتش سرخ نيوز جديد ترين اخبار پرسپوليس و فوتبال ايران را در اختيار شما مي گذارد . نظر بگذاريد و براي استفاده از تمام امکانات وب ثبت نام کنيد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترس بازيکن پرسپوليس مقابل ملوان؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 654
  • کل نظرات : 39
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 70
  • آی پی دیروز : 59
  • بازدید امروز : 382
  • باردید دیروز : 126
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,766
  • بازدید ماه : 3,858
  • بازدید سال : 22,875
  • بازدید کلی : 207,823