loading...
ارتش سرخ نيوز
Admin بازدید : 113 دوشنبه 21 مرداد 1392 نظرات (0)

هافبك تيم پرسپوليس گفت:من شناختي ازفيرات نداشتم و با او هم كار نكرده بودم كه به سمتش بروم.

ميلاد غريبي درباره شكست پرسپوليسدر بازي مقابل سايپا عنوان كرد:به نظرم در كل خوب بازي كرديم.به خصوص در نيمه دوم خيلي خوب بوديم و توانستيم فرصت هاي زيادي را به دست بياوريم.با اين وجود وقتي گل نمي زنيم در فوتبال گل مي خوريم و اين طبيعي است.در كل تيم ما خيلي بهتر بود اما اين برد را به سايپا تبريك مي گويم. وي درباره اينكه آيا سايپا نسبت به زمان حضورش در اين تيم تغيير مثبتي داشته است يا نه اظهار داشت:سايپا هميشه فوتبال خوب بازي مي كند.در فصل هاي پيش اين تيم بدشانس بود.آنها تيم يكدستي دارند وخوب بازي كردند.فكر مي كنم حضور جواناني مثل:زينال خيريو شهباززاده مي تواند نتايج مثبتي براي اين تيم در ادامه فصل به همراه داشته باشد. هافبك پرسپوليس درباره اينكه چرا قبل از بازي به سمت نيمكت تيم سابقش نرفت گفت:من شناختي از فيرات نداشتم و با او هم كار نكرده بودم كه به سمتش بروم.با بازيكنان تيم دوست هستيم و با آنهاخوش و بش كردم.مردم كرج هم به من لطف كردند و از ته دل دوستشان دارم.خدا را شكر مي كنم از من راضي اند. غريبي درباره دليل تعويضش در بين دونيمه اظهار داشت:چون تيم عقب بود كادر فني مي خواست سيستم را تغيير بدهد.مشكلي نبود و دايي هم در بين دو نيمه به من حرف خاصي نزد. وي افزود:تمام هم پستي هاي من خوب هستند و بازيكنان بزرگي محسوب مي شوندبه هر حال من اطمينان دارم يك روز بازي مي كنم.اين را هم بگويم اگر بازي نكنم مقصر خودم هستم.بايد بيشتر تمرينكنم و خودم را نشان بدهم.

برچسب ها منبع : اوج ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
ارتش سرخ نيوز جديد ترين اخبار پرسپوليس و فوتبال ايران را در اختيار شما مي گذارد . نظر بگذاريد و براي استفاده از تمام امکانات وب ثبت نام کنيد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترس بازيکن پرسپوليس مقابل ملوان؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 654
  • کل نظرات : 39
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 59
  • بازدید امروز : 152
  • باردید دیروز : 126
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,536
  • بازدید ماه : 3,628
  • بازدید سال : 22,645
  • بازدید کلی : 207,593